vonKissekatt: but i have
Eller så försöker du lura mig att tro att jag haft någon avatar jag inte haft. Du försöker styra mitt förflutna, inte okej 
BeanieBastard:
Eller så försöker du lura mig att tro att jag haft någon avatar jag inte haft. Du försöker styra mitt förflutna, inte okej
i would never
Haha märks att jag är van vid mod-rollen, kommer på mig själv tänka "fan vad de går off topic, nu skriver jag ett inlägg i tråden och varnar!".
"Ska bara lyssna på en låt till sen städar jag" sa jag i mitt huvud för ca fem låtar sedan.
bra med 10 grader ute. känns ok att existera då.
snoret:
Haha märks att jag är van vid mod-rollen, kommer på mig själv tänka "fan vad de går off topic, nu skriver jag ett inlägg i tråden och varnar!".
Du är KONSTANT välkommen tillbaka till kåren. Det vet du! (Och vi ska ha modmöte snart, bara en sån sak att locka med
)
Idag har jag hunnit handla nödvändigheter i form av mat och dryck (och snus, åh vad det var förbannat skönt att kunna köpa sitt eget snus!!!), skrivit på ett viktigt papper, köpt sångbok på nationen, hunnit ta en köpp kaffe där också, ringt och bokat anslutningsbuss till jobbet, skrivit 2 sidor uppgift, gjort upp en budget och kollat över alla skulder + förväntade inkomster, ätit en stadig brunch och kokat lemonad. Nu har jag några timmar fritid att hänge mig åt struntshows som t ex Graham Norton + dricka te så min begynnande förkylning ger med sig innan det är dags för dagens viktigaste, att hänga med "min" ungdom och äta indiskt.
Sen får vi se vad kvällen för med sig men nu när jag har lite slantar vore det gott att få spendera en liten del av dem på något trevligt ställe.
Min älskade bästa farmor har ramlat och brutit benet åh tänk om hon får ligga på sjukhus i flera veckor och bli nedprioriterad till förbannelse och aldrig få någon operation och kanske dör åh älskade älskade farmor
mood: intensiv trötthet
orkar inte ens förklara lol
då var det klaart. åker till sthlm imorgon 10.04 med snabbtåg (yaass) utan att veta när jag återvänder. spännande!
har lock för örat och känner mig sjösjuk.
När man vill spela in sin telefon för att spela in hur kul det låter i telefonkön till ett visst företag inser man att det inte går då man brukar spela in allt med just telefonen. Har ingen vanlig kamera...