genom att du var minst störig av de inkräktande :s inte som att jag skrev ÅH NEJ NU ÄR SUPERPOJKEN I MIN TRÅD. det hade varit personligt.
Kanske bara önskade att det var personligt
det kan nog bli personligt om du planerar att citera i bsl:en..
jag har redan 700 inlägg med det här kontot. det är nog enbart inlägg här, i bsl:en och forumlekar. det är hemskt. är så tacksam över att inte kunna se summan av alla årens inlägg.
Varför avreggar du?
Det är som att slänga iväg ett nytt paket tobak i hopp om att inte köpa ett nytt
Ska man sluta, så kan man motstå frestelsen
avreggningsknappen är ibland som att kliva ur en bastu, att kunna andas normalt igen. vissa gånger handlar det mer om att jag behöver en paus men inte har självdisciplinen att inte automatiskt hamna här igen. någon gång har jag bara velat byta nick. har extremt dålig impulskontroll också.
jag har bara lämnat forumet med syftet att verkligen _lämna_ vid ett tillfälle. och inte ens då skapade jag en sån där töntig avreggningstråd som folk får skämmas över sen när de kommer tillbaka.
Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Men det är relativt roligt att se alla människor som man hade glömt existerade som fortfarande hänger på detta forumet
BeanieBastard:
Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Men det är relativt roligt att se alla människor som man hade glömt existerade som fortfarande hänger på detta forumet
vem är du?
bitter: vem är du?
Kärt barn har många namn, kan inte tänka mig att jag gjorde något särdeles intryck första, andra eller tredje gången jag registrerade här men tidigare namn var väl "Netherlick" "ToxicWithaHintOfSteam" Sen har jag ett tredje som jag glömt då det var längesedan
BeanieBastard:
Kärt barn har många namn, kan inte tänka mig att jag gjorde något särdeles intryck första, andra eller tredje gången jag registrerade här men tidigare namn var väl "Netherlick" "ToxicWithaHintOfSteam" Sen har jag ett tredje som jag glömt då det var längesedan
Dig minns jag! Eller din avatar. Du hade en kille med spretigt hår tror jag.
vonKissekatt: Dig minns jag! Eller din avatar. Du hade en kille med spretigt hår tror jag.
Kan vara mycket möjligt, har inget direkt minne av min avatar 
BeanieBastard:
jo då, känner igen namnen i alla fall.