Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

130517-182210.jpg

öl istället för tårta

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Chibibbi: men det är bra! lärdomar är fina grejor. det gör oss till bättre människor.

Ja lärdomar är fett bra, tills man kommer på att juste ja det här har jag prövat förr, det var inte så bra

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Newastle brown måste ju vara en av de bästa öl som finns

SvaraCitera

Jag vill också ha öl! Avis.

SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

130517-182210.jpgöl istället för tårta

Fy satan vad gött, vet inte o mdet är hjärnan spelar en spratt men jag tycker newcastle är lite goare i glas. 

nubbie:

Blir det någon skillnad på smaken beroende på hur man väljer att röka? 

Själv känner jag att jag inte vill ha något nere i lungorna så nä, halsbloss är väl inget jag har tänkt testa på även om jag skulle få för mig att röka annat.

Nja det blir väl kanske lite intensivare och hostigare om du drar ner din cigarrrök i lungorna.   Då får du nog hålla dig till cigarrer och cigariller under eventuella röksessions.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Fy satan vad gött, vet inte o mdet är hjärnan spelar en spratt men jag tycker newcastle är lite goare i glas.

har inte ens sett det på burk Tardig

SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

har inte ens sett det på burk Tardig

Nu menar jag ett ölglas 

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nu menar jag ett ölglas 

haha jaha! Rodnar har inte testat, orkar inte diska

SvaraCitera
Ämnesstartare

newcastle_brown_ale_can.jpg

Se på fan, det fanns på burk (blev tvungen att googla när den av mig orsakade förvirringen ledde oss in på spåret)

SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

haha jaha! Rodnar har inte testat, orkar inte diska

Inte ens på pubjäveln?

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Inte ens på pubjäveln?

aldrig druckit det ute! köper alltid bara "en stor stark" hah

SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

aldrig druckit det ute! köper alltid bara "en stor stark" hah

Manligt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: anklaga

Ser inte var någonstans jag värderade eller anklagade någon. Det läser du själv in, vilket är beklagligt. Jag berättade om en företeelse jag observerat och hur den företeelsen såg ut i förhållande till omständigheterna. Jag har inte sagt att det inte är förståeligt att alla inte kan ta alla kamper - däremot blir konsekvenserna sådana som jag berättade om oavsett om intentionen är att diskriminera eller ej. Det kan man ogilla, men det påverkar inte hur det ligger till utifrån premisserna, är jag rädd.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan vilken snygg burk det var förövrigt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag uppskattar inte att du lägger ord i munnen på mig. Om det är några oklarheter får du mycket gärna fråga om det, så kan jag uttrycka min tydligare. Mitt inlägg hade ingen negativ underton utan snarare var det en notering utifrån en observation.

SvaraCitera
latest comments