Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

torsdag idag.. 

SvaraCitera
Ice
 Ice

Cobrak:

Dreams vs reality

Tränad vs otränad.

SvaraCitera
PMR
 PMR

SvaraCitera

SvaraCitera

Blir gott med parisare nu. 

SvaraCitera

fick konstig flashback till soluret på sommarstället vi hade när jag var liten. poseidon tror jag var i mitten. eller någon annan snubbe med höftskynke.

SvaraCitera

"Har fått så mycket fett kring ansiktet att det är svårt att artikulera och prataFörvånadGalen"

SvaraCitera

Hade en telefonintervju idag den gick väl sådär. Pratade  lite för fort och missade några saker att säga trots att jag hade skrivit upp.  Jag blev dock gladare av de sista samtalet jag hade för ca en timme sen.  Hoppas nu på sjunde gången gillt och jag tycker att min chans är mycket god. Fast jag får inte ropa hej förrän jag kommit över bäcken.

SvaraCitera

sådär halvfullt kanske?

SvaraCitera
Ämnesstartare

hej träningsvärk, låt mig va. 

SvaraCitera

gjorde nyss en asgod vegetarisk chili con carne 

önskar att jag inte var mätt så att jag kunde äta mer. i-landsproblem

SvaraCitera

Alltså, om någon inte gillar en annan utan att något hänt mellan dem (eller likn) så ligger Problemet hos den som ogillar inte den som blir ogillad. "Ah men ja gillar inte * för att * verkar konstig" ah men det är ditt problem, DU är antagligen lika motbjudande som inte bryr dig om varför personen ifråga är på ett sätt som DU ogillar.

SvaraCitera
PMR
 PMR

terrormat:
gjorde nyss en asgod vegetarisk chili con carne 

önskar att jag inte var mätt så att jag kunde äta mer. i-landsproblem

😀 

Lite svårt, då con carne betyder "med kött". Men chili sin carne däremot! (var tvungen Rodnar)

SvaraCitera
PMR
 PMR

formulärett:
Alltså, om någon inte gillar en annan utan att något hänt mellan dem (eller likn) så ligger Problemet hos den som ogillar inte den som blir ogillad. "Ah men ja gillar inte * för att * verkar konstig" ah men det är ditt problem, DU är antagligen lika motbjudande som inte bryr dig om varför personen ifråga är på ett sätt som DU ogillar.

Vissa klickar inte helt enkelt. Man kanske inte får vibbar som passar en. Det behöver inte heller vara ett problem? Det är nog väldigt vanligt att inte gilla en del människor fastän man inte känner dem. Tänker att det är skillnad om man bokstavligen hatar någon utan skäl, för det är en väldigt stark känsla. 

SvaraCitera

PMR:

😀 

Lite svårt, då con carne betyder "med kött". Men chili sin carne däremot! (var tvungen Rodnar)

oki

SvaraCitera
latest comments