Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

hoppas på att hon var lika full

SvaraCitera
Ämnesstartare

Så var det en som inte blinkade ur en rondell också, tutade på honom. Jävla idioter i trafiken alltså

SvaraCitera

Niklas:

Fattar ingenting seriöst.

fattar du något oseriöst då

SvaraCitera

min katt är så jävla söt. hon älskar vedhögar pga ska balansera på varenda vedträ och ibland snubbla till och ba iiih. tror att jag drömde att hon blev uppäten av en hund och jag ville ha ett nytt djur som kompensation. var hos en hunduppfödare men var inte riktigt pepp. sade att jag inte ville bidra till någon djurindustri så jag ville bara kolla på rescues. fick en korg med bruna valpar som skulle annars skulle skjutas. jag fastnade inte för någon av dem och ville bara ha en katt. 

SvaraCitera

undrar om folk som har barn ofta drömmer att barnen försvinner eller skadas

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: Så var det en som inte blinkade ur en rondell också, tutade på honom. Jävla idioter i trafiken alltså

Bland det mest korkade och störiga man kan göra i trafiken är att använda tutan som något annat än en varningssignal.

SvaraCitera
Ämnesstartare

download.jpg13100705_1036777929704849_15831257881092

me and my crew.

längst ner alltså.

SvaraCitera
Ämnesstartare

13043626_1036778049704837_88426354844180

SvaraCitera

åh jonatan unge <3 blir gladdyster av att lyssna på gamla poddar med honom. ville krama honom när han försökte byta bort en lägenhet han ej hade förstahandskontrakt på och ville bli omyndigförklarad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

InABox: Bland det mest korkade och störiga man kan göra i trafiken är att använda tutan som något annat än en varningssignal.

lol varnar ju för att han är dum i huvet

SvaraCitera

Gillar att denna post är från framtiden 😀 (När jag såg den stod det "Idag 17:57" när klockan var 17:55 xDD)

SvaraCitera

Majskolven69:
Gillar att denna post är från framtiden 😀 (När jag såg den stod det "Idag 17:57" när klockan var 17:55 xDD)

Wait? Är min systemklocka felställd?

SvaraCitera
Cobrak

ceka92:
13043626_1036778049704837_88426354844180

Dreams vs reality

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: lol varnar ju för att han är dum i huvet

Missa att blinka > Använda tutan som känsloverktyg.

SvaraCitera
Ämnesstartare

InABox:

Missa att blinka > Använda tutan som känsloverktyg.

Pavlovian conditioning. Och anar att du slarvar med att blinka....

SvaraCitera
latest comments