jag får ont i knäna när jag gör squats. får det aldrig annars. uhu.
Niklas:
Det är väl bara att undvika varandra i trappan i värsta fall? Det är de flesta i Sverige världsklass på.
jobbigt att höra knulldunket från sängen på ovanvåningen om det tar slut +____+
Ack vad det är energikrävande att bli mer än rimligt upprörd över ca allt.
Pappa glömde hämta mig idag igen.. Missade bussen och har snart väntat två timmar på bussen som nu är en timma sen ;(
uh musikvideon och texten till rihannas låt man down går ju inte alls ihop. det var ju inget jävla simple altercation utan ngn som förföljde henne och försökte våldta henne??? det sjungs det minsann inget om. och visst att man skulle få dåligt samvete för att man tagit ett liv men vafan, det var en rapist. världen kan ha och minsta sådana. hon hade kunnat testa lite smink på'n ist.
undrar om en organisation för sådant finns
Varför ska livet gå så fort för??
Sitter och tänker på vad jag bör köpa för kläder (har gått upp så mycket att jag behöver nya). När det kommer till klänningar... Såg en video med förslag och då hade tjejen mer fett på magen än rumpan så hon hade en klänning som var smal upptill och bred nedtill men i mitt fall blir det ju Värre då. ... Och har jag något som är stort runt midjan så ser hela jag större ut. Hmm, inte hela världen trots allt, det löser sig
Fyra timmars sömn, en enda måltid på hela dagen, kaffe och ett konstant pluggande låter inte som en bra kombination i mina öron. Det är förmodligen dags att sätta på sig den efterlängtade pyamasen med Looney Tunes karaktärer på, krypa ner under täcket med den 1 meter långa minionnallen samt Cookie Monster och vidta sinnet för ett ögonblick eller två.
Musiklåda låter fint.
Nostalgin man får av xuzs gamla profilbild.
förstår ej riktigt om hon menar att driva med sig själv när hon gör sådana här videos eller om hon är fullt seriös.
Hon fiskar efter views begriper du väl.