En vän som jobbar för min hyresvärd knackade på min dörr. Jag hörde inget då jag hade hörlurar på mig. Han låste upp min dörr och gick in till mig. Han går fram till mig och skrämmer mig då. Jag blir såklart arg och skäller ut honom för det, han går då iväg minst lika arg. Nu är han arg på mig för att jag skällde ut honom. Logisk jävel...
preserve your memories, they're all that's left you
ceka92: preserve your memories, they're all that's left you
take care of all your memories
for you cannot relive them
Mår riktigt dåligt. Gråta inne i matbutik - check! Såg han som bedrog och våldtog mig. Tappar kontrollen när jag ser honom.
Var ett tag sedan man loggade in här senast. Vad tiden går fort, hoppas det är bra med alla gamla och nya UM:are här 🙂
PMR:
Mår riktigt dåligt. Gråta inne i matbutik - check! Såg han som bedrog och våldtog mig. Tappar kontrollen när jag ser honom.
var stark. du har rätt att känna så. det är fel på honom, inte dig.
Johansson:
Var ett tag sedan man loggade in här senast. Vad tiden går fort, hoppas det är bra med alla gamla och nya UM:are här 🙂
Heej.
Före och efter:
tycker att detta är rätt intressant, vad vi definierar som "ok" att känna tillhörighet till eller inte. verkar som att människor generellt idag utökar sin emotionella intelligens, men att vi har mindre integritet på både gott och ont kort sammanfattat. mja.. fascinerande klipp bara
Någon som vill lira cs go competitive? Sjukt less på att singlar qua
Var tog Little Richard vägen? Saknar honom
019linnea:
tycker att detta är rätt intressant, vad vi definierar som "ok" att känna tillhörighet till eller inte. verkar som att människor generellt idag utökar sin emotionella intelligens, men att vi har mindre integritet på både gott och ont kort sammanfattat. mja.. fascinerande klipp bara
skillnaden mellan arter är väl större än den mellan kön, men ja det är intressant. hon träffade dock bara korkade människor, vilket var synd.
vonKissekatt:
skillnaden mellan arter är väl större än den mellan kön, men ja det är intressant. hon träffade dock bara korkade människor, vilket var synd.
vad tänker du på ang. att skillnaden mellan arter är större än kön?