har lärt mig att uppskatta ruccola
har inte lärt mig att uppskatta ruccola
Nä, senapskål är ingen höjdare. Föredrar babyspenat.
hihi bäbisspänaat
PMR: Är det bara jag som googlar fram tester av produkter innan jag köper något? Vet att det gjordes tester av kaffetermosar i PLUS i år iaf!
nejdå sånt är viktigt
fy fan vilket sockersug jag fick nurååååååååååååå ;/
fuck, har några jobbiga veckor framöver
vad nu då.
Varför kan man inte bara hoppa över torsdagar??? 
faaack kmr inte iväg till plugg
alltså jag har sådan beslutsångest över hur jag ska komma igång med träningen igen efter sjukdom + tentaperiod. går runt med konstant hjärtklappning pga stress så det vore väl bra att komma igång igen tänker jag
springa utomhus vore trevligt nu när det är så fint väder men jag är pollenallergiker så det kanske bara slutar med att jag kvävs efter 150 meter
springa på löpband är eventuellt det tråkigaste som finns
föredrar egentligen att styrketräna men jag tycker att det är svårt att kombinera med konditionsträning, särskilt eftersom jag inte har tid att träna regelbundet, och just nu blir jag andfådd av att kolla på tv så jag borde nog Få Upp Flåset
gillar yoga men det känns som något jag borde göra regelbundet istället för någon gång då och då
vad ska jag göööra
Blir intressant se utvecklingen av tunnelbanan då det införs nya regler, men vissa förtydligas. Nu är det inte tillåtet att ligga ned i stolarna eller att ligga eller sitta på golvet.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=6415258