"När det hade gått fem minuter hade tjeckiska backar spelat fram till ett svenskt halvläge och ett svenskt friläge (Zlatan Ibrahimovic missade det), sedan ägnade de sig mest åt att stå stilla och lågt runt det dekonstruktiva mittfältsankaret Darida och vänta på att Sverige skulle hitta på något."
Men där är det enklare att tänka sig vad som finns inuti, sånt lär man sig ju i bl.a grundskolan/biologi 1 om matspjälkningen. Det hela är fascinerande dock, vad som under standard finns i livmoderns hålrum (gasmässigt. Om det kan vara ngt sånt förstås)
superpojken:
Mucus ut, sperma in, är väl tanken
Du har inte funderat över att hela vägen från munnen till analen är ett hålrum? Det är lite konstigt
Det här giftermålet mellan pretentiositet och ämne är fullkomligt underbart:
http://nyheter24.se/debatt/836952-det-har-med-emojis-har-gatt-alldeles-for-langt
Person ba lyssna på morgonpassetpodden pga det är ett ämne för dig idag jag ba ok så är det muslimer och feminism
vonKissekatt:
Person ba lyssna på morgonpassetpodden pga det är ett ämne för dig idag jag ba ok så är det muslimer och feminism
Såklart 
vonKissekatt:
lyssnat?
Nej, däremot försökte jag lyssna på senaste tsknas, men det var alldeles för snuskigt så jag stängde av... 
haha va
Niklas:
Nej, däremot försökte jag lyssna på senaste tsknas, men det var alldeles för snuskigt så jag stängde av...

mm det var seriöst menat osv
satte på morgonpasset nu och blir provocerad
ja det är män som fått tolka religionen och sitter vid makten, men så är det ju inom alla religioner. hur ursäktar det religiösa skrifter? ska man tolka dem på ett snällare sätt som kvinna? näe.