Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

"När det hade gått fem minuter hade tjeckiska backar spelat fram till ett svenskt halvläge och ett svenskt friläge (Zlatan Ibrahimovic missade det), sedan ägnade de sig mest åt att stå stilla och lågt runt det dekonstruktiva mittfältsankaret Darida och vänta på att Sverige skulle hitta på något."

SvaraCitera

Men där är det enklare att tänka sig vad som finns inuti, sånt lär man sig ju i bl.a grundskolan/biologi 1 om matspjälkningen. Det hela är fascinerande dock, vad som under standard finns i livmoderns hålrum (gasmässigt. Om det kan vara ngt sånt förstås)

superpojken:

Mucus ut, sperma in, är väl tanken
Du har inte funderat över att hela vägen från munnen till analen är ett hålrum? Det är lite konstigt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här giftermålet mellan pretentiositet och ämne är fullkomligt underbart:

http://nyheter24.se/debatt/836952-det-har-med-emojis-har-gatt-alldeles-for-langt

SvaraCitera

Mymlans_Dotter:

Ja.. Och vad sätter man i hålet om man ska operera bort livmodern? 

: DDD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

: DDD

DDD:

SvaraCitera

Mymlans_Dotter:

DDD:

:db:

SvaraCitera

Person ba lyssna på morgonpassetpodden pga det är ett ämne för dig idag jag ba ok så är det muslimer och feminism 

SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Person ba lyssna på morgonpassetpodden pga det är ett ämne för dig idag jag ba ok så är det muslimer och feminism 

Såklart Glad

SvaraCitera

Niklas:

Såklart Glad

lyssnat?

SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

lyssnat?

Nej, däremot försökte jag lyssna på senaste tsknas, men det var alldeles för snuskigt så jag stängde av... Rullar ögonen

SvaraCitera

haha va

Niklas:

Nej, däremot försökte jag lyssna på senaste tsknas, men det var alldeles för snuskigt så jag stängde av... Rullar ögonen

SvaraCitera

fb.png?w=656

SvaraCitera

mm det var seriöst menat osv

SvaraCitera

satte på morgonpasset nu och blir provocerad
ja det är män som fått tolka religionen och sitter vid makten, men så är det ju inom alla religioner. hur ursäktar det religiösa skrifter? ska man tolka dem på ett snällare sätt som kvinna? näe. 

SvaraCitera

vonKissekatt:
mm det var seriöst menat osv

Antagligen inte, men tyckte det var lite roligt iaf

SvaraCitera
latest comments