Om jag bara fick önska en enda sak för resten av mitt liv skulle det vara att få ringa upp nu och ställa alla tusen, tusen, tusen frågor och få svar. Kippar liksom efter andan här borta. Nästan tjugofyra års gränslös kärlek och vänskap och visdomsord... borta. Nära, men inte här.
Det är så jäkla skönt att sitta med högsta volym i hörlurarna ute i skogen på natten och bara svepas in i musiken.
Axelinaaas:
Det är så jäkla skönt att sitta med högsta volym i hörlurarna ute i skogen på natten och bara svepas in i musiken.
jaaa
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaahahahahaha
kanske har ovanligt lätt till skratt nu pga trött, men ja
vaknade med huvudvärk, tänker tolka som att jag är allergisk mot den här sidan dygnet.
Hur tillbringar ni eran morgon idag?
Alltså att gå hemma arbetslös alldeles för länge är inte nyttigt..
S3ON:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaahahahahahakanske har ovanligt lätt till skratt nu pga trött, men ja
Money shot <3
Jag tror iste försöker mörda mig, jag har inga bevis men när jag vaknade nyss så blev han lite för förvånad och bara "är du vaken? det är ett mirakel...." och sen ställer han sig upp och tittar mig stint i ögonen och bara "vill du ha lite... kaffe?" samtidigt som han tar en LJUDLIG låtsasklunk.
Vet att han skojar, eller jag är till åttio procent övertygad om att han skojar. Han är ju snäll, det är därför jag är sjuttio procent säker på att han skojar. Ett stabilt 60-40-läge, skulle jag säga.
Armagedon:
Så onödigt...
En av mina polares morsor skulle flytta från sin villa till en lägenhet. Hon hade två katter. Den ena var runt 15 år, den andra några år yngre. Hon annonserade ut katterna. Men ingen ville ta den gamla katten, och hon hittade därför inget hem åt den. Sedan skulle det ju vara jobbigt för en så gammal katt med en ny familj också. Så istället för att ta med sig djuret, avlivade hon den.
Väldigt tråkigt. Hade katten haft pissig syn och taskig hörsel, ont i leder och allmänt kass hälsa hade ju en avlivning kanske ändå varit det allra bästa för kattens egen skull. Men nu var den ju frisk!
Och då lät hon alltså avliva katten, av anledningen att hon inte vill ha med sig djuren till den nya bostaden.
Hennes djur, hennes val kan tänkas. Men det är ändå ett liv.
Vilken störd jävla människa. Sådana ska inte ha djur. Det är ej ens eget val när det handlar om liv, känner jag. Det hade ej varit svårt att kontakta ett katthem eller leta lite bättre efter hem.
hade jag varit ett annat djur än människodjur hade jag startat en revolution
besvikelsen när man får sms och det är från telia är lika stor varje gång trots att det kommer en gång i månaden. kanske lite för att det är så ofta också, nu har det redan gått en månad igen.