<333
Någon borde göra ett spel på Chronicles of Shannara, förslagsvis Bethesda eftersom det vore som att kombinera Fallout med Elder Scrolls.
Alltså hur feg ÄR jag? Klarade av sjukhusmiljön i ungefär två minuter innan jag fick vända mig om och gå ut för att vänta, nu står jag på parkeringen utanför Gotlands och gömmer mig och röker. Det är något med den där steriliserade lukten som får mig att vilja kräkas.
Så går det bekanta förbi utan att jag har en legitim anledning att stå här, nu är det nojfaktor 9000
Jag är redan svimfärdig och de kommer dra en massa blod antagligen. Kommer se ut som en miserabel panda när det här är över, överväger att posta en sympatifiskebild på mig själv efteråt så ni får se. Nästan komisk effekt.
Har hittat en tjej på andra sidan havet (Finland dvs) hon är sugen på och ses. Undra hur man ska göra haha. Det går ju fort över med färjan liksom.. I-landsproblem
Hade ett helt normalt videosamtal med syrran som är hemma. Hon vände kameran och visade gården utanför, då vi båda samtidigt upptäcker att två av våra kastrerade katter hade det lite vårskönt mitt på gräsmattan. Hennes panikskrik när hon sprang ut för att separera dem kan ha gjort hela min vecka.
Den stackaren har det inte lätt med allt hon ser när hon åker hem, hon är en sån oskyldig liten blomma.
dör för min nya profilbild :3
"AARRHH!!"
dör
kan inte sluta skratta
hatar mitt jobb o vill spränga d i luften ^^
Nu börjar alla saker jag sorgshoppat trilla in i brevlådan. Varför har jag ingen ekonomisk rådgivare?
Jag e sjuuuk. Igen. Var bara en månad sedan senast. Har varit och träffat kurskamrat för skolarbete. När jag kom hem stoppade jag i mig 8 st kakor. Nu ska jag sova middag. Allt är tillåtet när man är sjuuuuk.

#hunger