this is a viibe
Alltså nu måste jag få fråga er söta nattugglor! Kvällstankarna kryper på, Oxhagen måste få bolla.
Har ett ex som jag bröt upp med i oktober. Vi bodde tsm och hade valp. Vi bröt för att han va otrogen, sen hotade han med att sälja valpen på blocket så jag fick kämpa ihop pengarna för att kunna betala henne, o detta är mjuka versionen, de finns massa fler skäl att jag genomhatar honom, men de enda jag vill ha är ett förlåt, på riktigt, där han menar de.
Är de värt att ta kontakt för att få skälla lite o kräva ett förlåt och hoppas man får tbk en ursäkt? Verkligen hakat upp mig och vill se/märka att han faktiskt är ledsen över de han gjort..!
smilinglikeanidiot:
Alltså nu måste jag få fråga er söta nattugglor! Kvällstankarna kryper på, Oxhagen måste få bolla.
Har ett ex som jag bröt upp med i oktober. Vi bodde tsm och hade valp. Vi bröt för att han va otrogen, sen hotade han med att sälja valpen på blocket så jag fick kämpa ihop pengarna för att kunna betala henne, o detta är mjuka versionen, de finns massa fler skäl att jag genomhatar honom, men de enda jag vill ha är ett förlåt, på riktigt, där han menar de.
Är de värt att ta kontakt för att få skälla lite o kräva ett förlåt och hoppas man får tbk en ursäkt? Verkligen hakat upp mig och vill se/märka att han faktiskt är ledsen över de han gjort..!
Om han använder hundvalpar som verktyg att hota med så lär han ju inte vara känslomässigt kapabel att be om ursäkt för något(?).
Vet precis vad du menar med behovet av closure, men vete fan om det låter som något att hoppas på där.
smilinglikeanidiot: Är de värt att ta kontakt för att få skälla lite o kräva ett förlåt och hoppas man får tbk en ursäkt? Verkligen hakat upp mig och vill se/märka att han faktiskt är ledsen över de han gjort..!
Säger som edin.
Hade han dessutom ångrat sig, så hade han nog bett om ursäkt vid det här laget, för det är så pass stor grej att man inte bara kan "gå vidare" om man verkligen är ledsen över det.
MaximusPrime:
Har någon ens sett Rick and Morty?
tror rätt många har det med tanke på hur stor following den har!
står fortfarande fast vid att det är som family guy

De har trygghetskontroll på t-banan jag sitter på, aldrig varit med om tidigare.
håller ej med
Rick and Morty är bättre och inte det där riktigt hjärndöda.
Trygghetskontroll igen, vafan?
rotorblad:
Vad innebär det?
att ordningsvakter kollar igenom hela t-banan och kollar att allt är lugnt.
kanske är vanligt? tänker att de bara kommer om nått händer.