Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Jobbigt att prata i telefon med en apelsinklyfta i munnen Förvirrad

SvaraCitera

amsi:

har dragit bort hår med pincett från halva fittan en gång när jag var dum i huvudet

ah, men det är ju lite skönt också. bytte till vaxstripes sedan.

SvaraCitera
24/7
 24/7

Vaknade klockan halv åtta av mig själv och var pigg?? Detta måste utnyttjas på något vis. 

SvaraCitera

snart har jag varit utan mat i ett dygn. det var inte alls så hemskt som jag trodde att det skulle vara. dock var det sjukt onice att behöva ta laxermedel... usch

SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Människor som har asperger är inte intelligenta, de är bara socialt efterblivna och enkelspåriga. 
  2. Människor som är deprimerade är inte djupa, de mår bara dåligt utan någon mening.
  3. Människor som är sentimentala är inte goda, de är bara jobbiga, jag litar inte på dom.
  4. Cyniska människor är inte insiktsfulla, då de inte handlar annorlunda än oss andra. 
  5. Jag orkar inte med deprimerade, sentimentala, cyniska eller människor med asperger. Det är tröttsamt....

SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

1. Människor som har asperger är inte intelligenta, de är bara socialt efterblivna och enkelspåriga. 
  2. Människor som är deprimerade är inte djupa, de mår bara dåligt utan någon mening.
  3. Människor som är sentimentala är inte goda, de är bara jobbiga, jag litar inte på dom.
  4. Cyniska människor är inte insiktsfulla, då de inte handlar annorlunda än oss andra. 
  5. Jag orkar inte med deprimerade, sentimentala, cyniska eller människor med asperger. Det är tröttsamt....

är du seriös?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
snart har jag varit utan mat i ett dygn. det var inte alls så hemskt som jag trodde att det skulle vara. dock var det sjukt onice att behöva ta laxermedel... usch

vad ska du göre

SvaraCitera
alosi

Galen

SvaraCitera

isola:

vad ska du göre

ska kolla magen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ska kolla magen

har du kollat gluten eller ska du

SvaraCitera

kulturmarxisten:

när jag träffade dig trodde jag du hade asperger. 

vill också tillägga att det inte är något fel med att ha det.....

SvaraCitera

isola:

har du kollat gluten eller ska du

har kollat med blodprov, hade ej det eller laktos och hade bra värden. men ska kolla det här också för säkerhets skull pga har haft bråkig mage så sjukt många år nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

när jag träffade dig trodde jag du hade asperger. 

han har väl skrivit att han har det och det märks väl lite mvh okänslig

SvaraCitera
latest comments