Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

kom att tänka på en låt

SvaraCitera

superpojken:
Och vem är du för att stå som talesman för homosexuella män
Nu fattar jag ingenting faktiskt

Troye sivan håller med och han är talesman för alla gay män i hela världen. 
Två minuter in

SvaraCitera
penja

Blir så jäkla ledsen på vissa åsikter här på forumet 🙁 
ska säga emot imorgon, när jag är lite piggare 

SvaraCitera

penja:
Blir så jäkla ledsen på vissa åsikter här på forumet 🙁 
ska säga emot imorgon, när jag är lite piggare 

Länka så ska jag smiska

SvaraCitera

Vem fan är han och vad skulle klippet bevisa 

SvaraCitera

Gaah alla bara sover, fan va onödigt!

SvaraCitera

superpojken:
Vem fan är han och vad skulle klippet bevisa 

Jag? Klippet visar, att en up coming artist som har miljoner lyssningar, och är en förebild för många unga homosexuella höll på att spy när han kolla på porr för första gången med sina polare vilket du kan se om du kollar på klippet. 

SvaraCitera

Skapar han en trend för att spy när man kollar på porr? Bara för att han har många följare betyder det inte att de alla har samma erfarenheter eller åsikter i allt. 

SvaraCitera

Jag tycker vi avslutar den här diskussion då jag inte förstår vad du försöker säga.

Allt jag ville säga var att jag har observerat ett samband mellan pansexualitet och celiaki

SvaraCitera

superpojken:
Skapar han en trend för att spy när man kollar på porr? Bara för att han har många följare betyder det inte att de alla har samma erfarenheter eller åsikter i allt. 

Men jag vet att homosexuella inte tänder på vaginor och det behöver man inte vara en expert på om dom spyr eller rynkar på näsan var inte frågan. 

SvaraCitera

VARFÖR PRATAR VI ENS OM FITTOR OCH HOMOSEXUELLA

SvaraCitera

superpojken:

Och jag är Kalles kaviar vem i helvete är du om jag får fråga? Och sen när är du expert på pansexualitet. Och vad vet du om glutenallergi? Du har sett en person som haft det. Större forskning innan du öppnar munnen tack. 

SvaraCitera

Ok mannen /oss straight-killar

SvaraCitera

smilinglikeanidiot:
Gaah alla bara sover, fan va onödigt!

Att sova är överskattat. 

SvaraCitera

Lovar mig själv att gå och lägga mig tidigt

... oooch så är klockan 00:40

SvaraCitera
latest comments