krig: Skulle säga att det är korrekt, men har å andra sidan aldrig sett V, S m.fl samarbeta med stalinister. Möjligen tar det emot lite att säga att jag enligt den linjen haft samröre med RS..
Nej, organiserade stalinister känner jag inte till några, vilket ju gör hela skillnaden. Vänstern förenas inte kring mord och våld - det ingår inte i ideologin till skillnad från nazismen. AFA är ett försvar, inte ett ideologiskt initiativ och Stalin med flera var inte mördare för att de var vänster, de var vänster, respektive "vänster" och mördare.
vad bra att du blev glad i tråd1 om vrf man passar tillsammans!!! kan ej ot:a mer där och kändes dissigt att ej svara
SÅ JAG SVARA HÄR. BRA VA.
InABox: Vänstern förenas inte kring mord och våld - det ingår inte i ideologin till skillnad från nazismen. AFA är ett försvar, inte ett ideologiskt initiativ och Stalin med flera var inte mördare för att de var vänster, de var vänster, respektive "vänster" och mördare.
Instämmer. Har iofs inga problem med AFA, RF m.fl. Vi ser ju vad som händer nu när båda de grupperna har lagt ner.
Lounge:
vad bra att du blev glad i tråd1 om vrf man passar tillsammans!!! kan ej ot:a mer där och kändes dissigt att ej svaraSÅ JAG SVARA HÄR. BRA VA.
jaa !!
hade tänkt göra likadant först!!
tack så mkt 

Little Richard: tack så mkt
varsego!! blir glad att jag kan egoboosta dig för du är en tiptop pörson!
krig: Instämmer. Har iofs inga problem med AFA, RF m.fl. Vi ser ju vad som händer nu när båda de grupperna har lagt ner.
RF känns problematiska, AFA är jag tvehågsen till - jag tror inte poängen är illa, men det verkar som att medlemmarna inte är så hårt hållna som de borde vara. Har de lagt ned?
Niklas: Och som sagt, den här stilen där du kör med där du gör allt för att provocera fram reaktioner genom att bara köra på med samma osaklig dynga
Jag är för övrigt aldrig osaklig med dig.
InABox:
RF känns problematiska, AFA är jag tvehågsen till - jag tror inte poängen är illa, men det verkar som att medlemmarna inte är så hårt hållna som de borde vara. Har de lagt ned?
RF lade ju ner officiellt för ett litet tag sedan, AFA har man väl inte sett av på ett bra tag nu.
krig: RF lade ju ner officiellt för ett litet tag sedan, AFA har man väl inte sett av på ett bra tag nu.
Var ju rätt bra. AFA lär ju rycka upp sig nu när nazismen börjar nå ut på gatorna igen.
Lounge:
varsego!! blir glad att jag kan egoboosta dig för du är en tiptop pörson!
du med 
gilla de me klicka
för de gick så snabbt o klicka o lite känslan av att man känt varandra hela livet
h nu ska ja se shameless
hoppas att de här avsnittet e bra
tkr hela säsongen varit kass
gillade verkligen int de me att carl säljer vapen .. så djävla dåligt
Little Richard: du med
gilla de me klicka
för de gick så snabbt o klicka o lite känslan av att man känt varandra hela livet
tack!! ja det gick galet snabbt 🙂 tkr sådant är kul
Little Richard: h nu ska ja se shameless
hoppas att de här avsnittet e bra
tkr hela säsongen varit kass
gillade verkligen int de me att carl säljer vapen .. så djävla dåligt
OMG JAG HÅLLER MED DIG
denna säsong är så sjukt dålig. carl säljer vapen. alla blir gravida. ska se e04 snart så spoila ej!
kan känna lite avundsjuka på lip som ligger me läraren
asså tänker mig om man fick ligga me sina lärare i typ högstadiet elr gymnasiet utan att hamna i trubbel så hade man känt att dom var som kompisar o typ allmänt mkt trevligare stämning o så
typ ibland vågade man inte fråga om hjälp ens fö läraren typ lät hemsk / hård
hade verkligen legat me danslärarna i mellanstadiet.. satan så snygga dom två var
gick o tänkte på dom ändra fram till gymnasiet
då dom plötsligt kom tebax o hade nå danskurs elr nått
o fan lika snygga då? måste ha varit typ 17-20 när dom lärde oss dansa i mellanstadiet
men då insåg ja oxo att de finns en viss nivå skillnad
o kanske fler som söker te läraryrket
xD
Lounge:
tack!! ja det gick galet snabbt 🙂 tkr sådant är kulOMG JAG HÅLLER MED DIG
denna säsong är så sjukt dålig. carl säljer vapen. alla blir gravida. ska se e04 snart så spoila ej!
jaa!
nyss börjat se på fjärde jag med..
riktigt besviken på den här säsongen
Men just den här carl+vapen grejen är ju bara så fruktansvärt dålig. Att lärarna söker reda på honom och köper vapen sjlva osv. Tycker även att den unga tjejen jag aldrig lärt mig namnet på, lillasystern, är jobbig som fan. :s Men de tyckte jag under de tidigare säsongerna också
Little Richard: Men just den här carl+vapen grejen är ju bara så fruktansvärt dålig. Att lärarna söker reda på honom och köper vapen sjlva osv. Tycker även att den unga tjejen jag aldrig lärt mig namnet på, lillasystern, är jobbig som fan. :s Men de tyckte jag under de tidigare säsongerna också
ja, att de börjar köpa vapen och scenen i matsalen när alla plötsligt drar upp sina vapen är ba löjligt.. och hela storyn om att han är en white boy som ska bli black liksom.
tycker också hon är jobbig nu, men det är mest för att det är så otrolig ointressant grej att bråka om en abort i tre avsnitt. BAAAH. alltså hoppas verkligen det vänder. minns inte hur mågna ansvitt per säsong som det brukar vara, hoppas det är många så de kan vända detta. besvikelse annars.