Tänker på dem jag slagit... Mest på bråket igår, när jag sprang ut på balkongen och försökte hoppa. Gud, jag slog honom så mycket och så hårt... Käftsmällen jag fick var rätt åt mig. Panikattackerna också. Han borde slängt ut mig, som han sa att han skulle göra, för då hade jag sprungit bort ut i skogen och aldrig mer kommit tillbaka.
Då hade jag sluppit sakna såhär mycket... Jag är rädd för att det är försent för att höra ringa honom en gång till efter alla de gånger jag ringt honom. Sist han hörde av sig var för flera månader sedan, så vad är det egentligen som jag håller på med?
Men jag vill ju verkligen 🙁 men jag skäms så mycket att jag inte vågar. Vad tar man sig till?
debepe: Sist han hörde av sig var för flera månader sedan, så vad är det egentligen som jag håller på med?
Låt stackarn vara.
Haft filmkväll över Skype 
jag undrar hur många gånger jag nämnde att jag var full för olika och samma personer av ren minnesförlust.
bevisar hur full jag är och vilken dålig idé 1 flaska vin, mojito och gin & tonic är.
fick inte ligga inatt(hittade ingen som jag gillade och även gillade mig och var singel).
vad dum i huvudet när jag glömde nyckeln.
så besviken.
däckar om 1 sek.
god natttt
Hatar mitt liv.
~kram~
ceka92:
jag undrar hur många gånger jag nämnde att jag var full för olika och samma personer av ren minnesförlust.bevisar hur full jag är och vilken dålig idé 1 flaska vin, mojito och gin & tonic är.
fick inte ligga inatt(hittade ingen som jag gillade och även gillade mig och var singel).
vad dum i huvudet när jag glömde nyckeln.
så besviken.
tänker detta: aldrig mer studentklubb i hela mitt liv
uppsatsskrivande och halvliter kaffe wööööö
va skriver du för uppsats håler du på med historia fortfarande??
Comrade Walter:
uppsatsskrivande och halvliter kaffe wööööö
internet:
va skriver du för uppsats håler du på med historia fortfarande??
Just nu skriver jag en kandidatuppsats om systemintegration på ett par organisationer - och jodå, det gör jag, lite smått
tänkte du borde va på masters isf typ
men nice :--))
Comrade Walter:
Just nu skriver jag en kandidatuppsats om systemintegration på ett par organisationer - och jodå, det gör jag, lite smått