Edinburgh:
https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2016/01/29/an-alleged-rape-sparked-tensions-between-russia-and-germany-now-police-say-it-was-fabricated/Oups. Jobbig grej att ha orsakat en diplomatisk kris mellan Tyskland och Ryssland genom att ljuga för sina föräldrar om att man spenderat natten hos sin killkompis. Kan tänka mig att psyops-anklagelserna haglar mot ryssarna haglar fritt nu (kanske med god anledning?).
Lol tio spänn på att "sverigevännerna" inte kommer att rätta sina misstag i sina medier
penja: lol, läste det 🙁 va i helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller hur. Vadå, brukar inte du maskera dig och misshandla folk vid lönehelg? Enligt uppgift var det dock trätillhyggen, antar att de inte ännu inte levlat upp till järnrör.
InABox:
Eller hur. Vadå, brukar inte du maskera dig och misshandla folk vid lönehelg? Enligt uppgift var det dock trätillhyggen, antar att de inte ännu inte levlat upp till järnrör.
Järnrörsbudgeten kommer först med politikerlönen, inte alla som är där än.
krig: Järnrörsbudgeten kommer först med politikerlönen, inte alla som är där än.
Ja, man kanske får sin eget personanpassade järnrör när man kommer tillräckligt högt upp, designat efter längd, vikt och med anpassat grepp.
Dags att vakna.... typ! Andra pigga?
InABox:
Ja, man kanske får sin eget personanpassade järnrör när man kommer tillräckligt högt upp, designat efter längd, vikt och med anpassat grepp.

Man ska nog inte skoja egentligen om att fascisterna/sverigevännerna mobilserar medborgargarden för att spöa folk. Det är riktigt ruggigt.
fattar inte varför jag envisas med att ta atarax sent på kvällen trots att jag vet att jag blir så jävla seg dagen efterrrrrrrrr
krig: Man ska nog inte skoja egentligen om att fascisterna/sverigevännerna mobilserar medborgargarden för att spöa folk. Det är riktigt ruggigt.
Ja, men humor är allvar och allvar är humor - när skrattet dör i bröstet har de vunnit.
terrormat:
fattar inte varför jag envisas med att ta atarax sent på kvällen trots att jag vet att jag blir så jävla seg dagen efterrrrrrrrr
Ska ta två ggr per dag... har bara vågat ta en gång per dag hittills
PMR:
Ska ta två ggr per dag... har bara vågat ta en gång per dag hittills
tar du på kvällen då? tycker att det är ett jäkla krångel, för om jag tar den för tidigt orkar jag ingenting och om jag tar den för sent känns det som att jag är bakis dagen efter
terrormat:
tar du på kvällen då? tycker att det är ett jäkla krångel, för om jag tar den för tidigt orkar jag ingenting och om jag tar den för sent känns det som att jag är bakis dagen efter
Tar den(25mg?) runt kl 21-22 tillsammans med maxdos av fluoxetin. Jag ska ta en på morgonen...men är ju aldrig uppe då. Är alltid trött förutom några timmar på natten, så är rädd att bli ännu mer som en zombie om dagarna.
InABox:
Vem fan skriver så ens? Varför är folk rädda att så upp mot rasism???? Sen när ändrades detta???
Jag tänker mig dig som Beyonce btw, samt att jag sett dig uttrycka vettiga grejer. Kommer ev börja stalka dig lite, du verkar cool
PMR:
Tar den(25mg?) runt kl 21-22 tillsammans med maxdos av fluoxetin. Jag ska ta en på morgonen...men är ju aldrig uppe då. Är alltid trött förutom några timmar på natten, så är rädd att bli ännu mer som en zombie om dagarna.
mm, jag förstår
jag äter också fluoxetin men den har rubbat min sömn helt. innan hade jag lätt för att somna och sov nästan alltid väldigt djupt, men nu vaknar jag ~varannan timme och är klarvaken. om jag försöker ta en tupplur ligger jag bara och vrider på mig, det är som att kroppen mest är rastlös. är det så för dig också?
penja: Vem fan skriver så ens? Varför är folk rädda att så upp mot rasism???? Sen när ändrades detta???
Det är inte så mycket så att man är rädd för att stå upp mot rasism som att man är rädd för att erkänna rasism. Sverige har en självbild som extremt antirasistiskt, så när något annat påpekas hittar man på bortförklaringar för att inte tvingas punktera sitt luftslott. Sedan drar ju polisen dessvärre till sin natur till sig människor av högerslaget, vilka har ett eget intresse av att tona ned händelser som dessa.
penja: Jag tänker mig dig som Beyonce btw, samt att jag sett dig uttrycka vettiga grejer. Kommer ev börja stalka dig lite, du verkar cool
Tack!
Min far tvingar mig att gå på en demonstration nu. Kul. Kommer bli nedslagen.