Baacoon:
Såg mitt ex idag.. Han hade blivit snygg 🙁
Vänta ytterligare en tid så blir han ful igen. Går i vågor.

börjar få in det här vakna klockan 8 och gå och lägga mig typ 00. utan naps. vara produktiv. iaf idag. skönt.
Exner:
Vänta ytterligare en tid så blir han ful igen. Går i vågor.
Men det är ju inte rättvist han var ju inte ens snygg när vi var tillsammans, han kan ju inte bara gå och uppgradera sig sådär 🙁
Baacoon:
Men det är ju inte rättvist han var ju inte ens snygg när vi var tillsammans, han kan ju inte bara gå och uppgradera sig sådär 🙁
Han nedgraderade nog sin personlighet istället. Omprioritering.
Läser lite Ekis Ekman och trillar in på reifikationsbegreppet*, intressant.
* - https://en.wikipedia.org/wiki/Reification_ (Marxism)

Aha, de dricker Ananto även på idrottsgalan
dazed:
Aha, de dricker Ananto även på idrottsgalan
jag fantiserar att de skulle dricka uppvärmd Kir för att få den där folkidrottsliga känslan utav blåbärssoppa, fast mer festligt och högtidligt
nu är väl kir gjort på på svarta vinbär, men ändå
Istechetvåpunktnoll:
jag fantiserar att de skulle dricka uppvärmd Kir för att få den där folkidrottsliga känslan utav blåbärssoppa, fast mer festligt och högtidligt
Istechetvåpunktnoll:
nu är väl kir gjort på på svarta vinbär, men ändå
Ja kanske, svårt att säga, allt jag vet är att jag blev väldigt jävla sugen på uppvärmd Kir.
Ja kanske, svårt att säga, allt jag vet är att jag blev väldigt jävla sugen på uppvärmd Kir.
Riktigt bra friluftsdryck kan jag tänka mig. Om man ändå dricker glögg varmt så är det minst lika logiskt med Kir!
Haha alltså nya X-files.
Så älskvärt fantastiskt dåligt.
Istechetvåpunktnoll:
Riktigt bra friluftsdryck kan jag tänka mig. Om man ändå dricker glögg varmt så är det minst lika logiskt med Kir!
Morfar bjöd ju alltid på varm svartvinbärssaft, då känns ju det här som den naturliga nästa steget för den bandy-dekadente ungdomen, den romantiska barndomen och den dekadenta tjugo-somethingåldern går ihop i ett slags 13-procentig dialektik.