Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Vill att min pojk kommer hem så jag får pussa på'n 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

näe har nu  stalkat alla möjliga intressanta och ointressanta på fb, kollat tradera efter onödiga grejer, um:at in i absurdum  osv osv
måste sluta prokrastinera grejer nu på en gång

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaffebryggning som puttrar i bakgrunden medan man lyssnar till en Chomskyintervju, det är ljuv musik det. 
Hjärta

SvaraCitera

jag har så jävla ont i magen. senaste tre dagarna har jag ätit 2 mål lagad mat per dag, med både fett kolhydrater och proteinkälla, och nu känns det som att jag håller på attfå magsår. varför känns magen irriterad när jag faktiskt fyller den med mat? jämfört mednär jag bara ger den typ kaffe med mjölk.... DET borde ju fresta på den???

lol skitkropp

SvaraCitera

utöver detta: man tänker att man ska göra så mkt som man aldrig gör. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok. Det var ett tag sen jag kände såhär, men just nu kan allting bara dra åt helvete. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

här sitter jag och sjunger med till vår fina nationalsång, norsken kommer!

SvaraCitera
Ämnesstartare

för övrigt: svenskar borde ta av sig kepsar osv. I Kanada var det inget snack

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hävdar fortfarande att Loui är Håkans okända bror.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar om man ska ta det som en komplimang om man får många myggbett. Jag måste ju lukta asgott verkar det som.

SvaraCitera

LillaBob fick 30000

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lite ledsen över att jag måste slänga min supertjusiga fältflaska, som har fått följa med mig under mångamånga år, och köpa en ny och fräsch variant. Den nya känns jätteplastig, usch.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker på pussy riot och dess inverkan på rysslands klimat och hbt-rörelsen, den ukrainska rörelsen femen samt ofungerande rättsstater där poliser brukar våld. 

jag tänker på dokumentären om polisvåld och kopplade det till både detta och det tyranniet som dominanta narcissister skapar, varav en heter sam vaknin och är en av de mest kända hjälpguruna på YT för narcissistoffer och som är psykopat själv samt alla hans kanaler där han promotar sig själv för att få mer narcissistic supply/NS och sättet han talar som en robot.

allt hänger ihop och avslöjar tecken om varandra.

tänker samtidigt på en video om könsidentiteter som jag såg att han hade skapat. ska se på den nu och roas.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte om att vara här längre.

SvaraCitera
Ämnesstartare

blir så lugn av att äta mörk choklad.

SvaraCitera
latest comments