Och lol på att YTTERLIGARE två personer från min årskull i gymnasiet är gravida. Totalt är det hur många som helst som ynglat av sig. Och det är bara tjejerna, har ju ingen aning om snubbarna från min årskull får ungar eftersom de inte postar graviditetsbilder eller något jag märker.
Ögon i en plåthink:
Och lol på att YTTERLIGARE två personer från min årskull i gymnasiet är gravida. Totalt är det hur många som helst som ynglat av sig. Och det är bara tjejerna, har ju ingen aning om snubbarna från min årskull får ungar eftersom de inte postar graviditetsbilder eller något jag märker.
Det är fan dålig känsla när man ser folkfrån sina gamla klasser skaffa barn fast man vet att de fortfarande är omogna som fan...
längtar till valborg
brukar träffa människor jag tabbat bort då
Anders Hedberg i studion ![[love]](/img/smilies/love.gif)
tevepro:
Det är fan dålig känsla när man ser folkfrån sina gamla klasser skaffa barn fast man vet att de fortfarande är omogna som fan...
Har bott i WT-samhälle, typ skitmånga från min gamla klass har barn. En polare hann göra sin tjej på smällen innan vi gått ut gymnasiet och samtidigt så lyckades hans lillebror med samma sak.
Brodern hade bara något år tidigare lyckats få en skallfraktur efter att ha åkt moped på ett stengärde.
dvärgkastarn:
Brodern hade bara något år tidigare lyckats få en skallfraktur efter att ha åkt moped på ett stengärde.
![[love]](/img/smilies/love.gif)
passaro:
Hjälpte det något?
Alltså, har inte legat där nu, utan gjorde det en gång för nästan 1,5 år sedan(när jag skulle ta klassfotot i tredje ring) och man fick ju ingen vidare bra hjälp där jag befann mig, personalen var bra dock och men läkaren jag träffade var en idiot..
passaro:
Skriver gärna när jag har tid.
Tack, det hade varit riktigt schysst! ![]()
passaro:
Jävlar. Fan vad fränt det måste se ut i ditt rum, avundas dig lite nu.
Books everywhere! Känns bokstavligen som att sitta i centrum utav alla kunskap.
Blir exalterad bara av att kolla runt omkring mig och se hur mycket det finns att lära. ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
passaro:
600 här, tror jag. Som jag f ö inte har betalat än, de verkar inte bry sig om att vilja få in de där pengarna, så äh.
Oj! Saftigt värre. Undrar lite hur du lyckas, haha.
Schism:
ångestdämpande:
yes dude
// frukt
Det gör ont att se Bryzgalov spela ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Chibibbi:
Världsbilden. Varför det systemet är bättre än andra system. Fördelar, nackdelar. Hade gärna läst en bok om saken. Fler än jag kan räkna, ärligt talat. Sist jag kollade var det runt 1700-1800 stycken på 9-10kvm Får snart ge upp min säng för att få plats att ställa dom någonstans, lol. Jag har så mycket respekt för böcker som kunskapen och förståelsens bärare att jag inte gärna har dom någonstans där de lätt blir smutsiga. Då utesluts gol och diverse andra ställen än hyllor, tyvärr. Inte så behändigt, men...Åh, min saftigaste avgift har gått på 200 kronor. (!!!) Förstår inte hur jag lyckades med det, men antar att jag hade huvudet någon annan stans.
jag hade på 2400 kr.