Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Ämnesstartare

Drömde att jag var på en fest med Tony från Skins och att vi skulle ha någon bisarr runktävling [shake]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ärligt talat, hur många av dem tror du på allvar tycker att den borde byggas?

Ärligt talat? Minst hälften, men det skulle inte förvåna mig om varenda en tycker det. För jag kan inte tänka mig att detta handlar om personer i samma stad, eller ens stat för den delen. Man har helt enkelt samlat ihop så många fanatiker man kunnat från hela usa för att skriva på detta - men å andra sidan så finns det ju faktiskt dåliga saker att vara fanatisk över, lite kul med något löjligt för en gångs skull faktiskt[y]

Tycker dock det är dåligt att det faktiskt gått resurser på att göra dom uträkningar som nämns i artikeln...

OnT edit: Ska fanemig låta mitt skägg bli ett gimli-skägg...

[love]

SvaraCitera

ÄNTLIGEN REGISTERAD TILL KEXJOBBET
WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

SvaraCitera

nu kör vi osv

SvaraCitera

isola:

Tänk vad skönt det vore att ha en enäggstvilling som kunde göra tråkgrejer åt en ibland

[bigsmile]

frågan är ju hur pepp en sådan hade varit [wink]
kanske bättre att skaffa en klon?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nu sett världens mest efterblivna försök att hyvla ost någonsin.[tard]

SvaraCitera

hur såg det ut???

SvaraCitera
Ämnesstartare

Istället flr hela ostskivor så blev det små...trasor

SvaraCitera

aha
men så kan det ju bli när man har en dålig hyvel å hyvlar typ mjuka ostar som faller isär

SvaraCitera
Ämnesstartare

Misstänker att japanen har rätt. Är grym på att hyvla ost men får jag såndära mjuk skitost och råkar ta den dåliga hyveln istället för den bra blir det bara små tjocka rynkiga bitar typ. Skiträlit.

SvaraCitera
höna

japan iz right!!

SvaraCitera
latest comments older comments