tevepro:
the strongest walls will always falls
KOMMER VÄL SPRÄNGAS NÅGON DAG
AV GLÄÄÄDJE
VARFÖR PRATAR INGEN UT OM GLADA SAKER???? SKA BÖRJA GÖRA DET
DET KÄNNS SÅ HIMLA BRA JAG ÄR GLAD
+ Är det dåligt att jag inte hjälper min mamma städa? Hon storstädar hela huset medan jag sitter och tittar på buffy the vampire slayer.
Men jag vill inte städa och det är hennes hus!
eller?
PUT YOUR ASS IN THE AIR, PUT YOUR AAAAAAAAAAAASS UP IN THE AAAAAAAAAAAAIIIIIIIR
höna:
ick höra att folk tycker att jag är blyg på ett drygt sätt igår.
får det hela tiden sagt. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
framtidsro:
+ Är det dåligt att jag inte hjälper min mamma städa? Hon storstädar hela huset medan jag sitter och tittar på buffy the vampire slayer. Men jag vill inte städa och det är hennes hus!eller?
FRÅGA HENNE SÅ VET DU'!
KSENIA:
VARFÄR ÄR DET OSMART ATT STÄNGA INNE DET ISOLAAAAÖÖÖÖÖ
TKR DET ÄR SMART ATT VETA VILKET SÄTT MAN HANTERAR SAKER BÄST PÅ
ALLA HAR EJ BEHOV AV ATT PRATA UT
MVH
SVARAR I CAPS FÖR DU BLIR NOG GLAD DÅ
NÄR NÅGOT TÄRANDE INTRÄFFAT SÅ GÅR DET INTE ATT BARA SOPA DET UNDER MATTAN OCH SÅ FÖRSVINNER DET SEDAN, DET VISAR JU SIG NÄSTAN ALLTID SEDAN ANTINGEN PSYKOSOMATISKT ELLER I BETEENDE MOT ANDRA ELLER SIG SJÄLV
DU LÖPER JU T EX MINDRE RISK ATT FÖRA ÖVER MISSHANDEL OCH ÖVERGREPP PÅ DINA EGNA BARN OM DU BEARBETAT DINA EGNA UPPLEVELSER
framtidsro:
eller
ja
Jag hade hjälpt till att städa. Ska någon dag städa min mormors hus men det är så stort att det nog inte går själv. Hatar alla hennes lata barn och barnbarn som inte vill hjölpa mig.
tevepro:
får det hela tiden sagt.
give me 5![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
När blir jag frisk kan någon svara mig jag vill inte ligga och vara sjuk och ömklig
kan någon ta fram sin spåkula
isola:
SVARAR I CAPS FÖR DU BLIR NOG GLAD DÅ NÄR NÅGOT TÄRANDE INTRÄFFAT SÅ GÅR DET INTE ATT BARA SOPA DET UNDER MATTAN OCH SÅ FÖRSVINNER DET SEDAN, DET VISAR JU SIG NÄSTAN ALLTID SEDAN ANTINGEN PSYKOSOMATISKT ELLER I BETEENDE MOT ANDRA ELLER SIG SJÄLVDU LÖPER JU T EX MINDRE RISK ATT FÖRA ÖVER MISSHANDEL OCH ÖVERGREPP PÅ DINA EGNA BARN OM DU BEARBETAT DINA EGNA UPPLEVELSER
BLEV GLAD!
OK FAST SKULLE MÅ MER SKIT AV ATT BERÄTTA FÖR NÅGON OM ATT JAG MÅR SKIT PGA VILL INTE UPPMÄRKSAMMA MITT SKITMÅENDE