Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

KSENIA

sincan:

VAFASATAN SÄGERU?!?!

MÅSTE JU J'ÄMT LYSSNA PÅ DET[shake]

SvaraCitera
sincan

KSENIA:

MÅSTE JU J'ÄMT LYSSNA PÅ DET[shake]

JA??!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow. Beställde just fem spel från CDON för 0 kr. God bless rabattkoder! Det jag beställde var:

- Mass Effect (PC)
- Brink (360)
- Brink (PS3)
- Command and Conquer 4 x 2

SvaraCitera
zIGGE

Straholic:

Command and Conquer 4 x 2

vad för rabattkoder?!?!?[love]

SvaraCitera
Paseo

tänker på att jag känner mig lite ledsen idag
tror det är för jag inte träffat mina vänner på några dagar
plus inte pratat med lucas sen i onsdags
o pappa är en gris som bara är tyken mot mig

känner mig nog lite ensam uuhuhuh
ja Paseo är också sårbar tydligen mmm inte bara gladgladglad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså fakk, typ hela familjen ska sova nu typ men jag är inte trött än och det finns inget kul att göra [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha sånt där kuddigt leksandsknäcke [sad]. Det finns i skåpet i köket men jag orkar inte borsta tänderna sen.

Förstår inte riktigt varför folk väljer att gå runt i underkläder framför familjen typ från dusch till sovrum. Vet att alla sover sedan länge och det är släckt i hela huset men vågade knappt gå ut typ tre steg i vardagsrummet iklädd födelsedagsdräkten.

Ibland kommer jag dessutom å tänka på att det finns folk som kan komma åt ens cam osv. Då blir jag lite nojjig.

Äter man roa ska man förövrigt inte använda ansiktsmask pga huden blir inte glad. Är jättevarm om kinderna nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh nu kom hunden in. Gonatt då um.

SvaraCitera
Ämnesstartare

"går mitt på i gatan...kommer en buss...*samtal avslutat*" tror att höna precis blev överkörd och dog[censur]

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jag vill ha sånt där kuddigt leksandsknäcke

[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska gå till kyrkan imorgon bitti för att tända ett ljus för min bortgångna farmor. Trots att jag inte är troende vill jag göra det. Under jultiderna blir man ofta självupptagen, allt kretsar kring en själv o.s.v. Mest som en symbolisk handling för att hedra en person som jag aldrig lärde känna. Hon hade tyvärr drabbats av alzheimers.

SvaraCitera
latest comments older comments