Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments older comments

Vilken jävla pisstad linköping är. Vill seriöst ha ihjäl nån nu!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vilken jävla pisstad linköping är. Vill seriöst ha ihjäl nån nu!!

Cykeln? Berätta för mig! Tror inte du har fått rätt bild av den fina staden. [sad]

SvaraCitera

Nää ingen cykel åkte bara in här på vägen hem för o köpa grejor men går ju inte hitta så gav upp!

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nää ingen cykel åkte bara in här på vägen hem för o köpa grejor men går ju inte hitta så gav upp!

JAHA!! Vart ska du och vad sökte du?

SvaraCitera

davvelito:

JAHA!! Vart ska du och vad sökte du?

Ska hem till Stockholm! Ska köpa täve! Men orkar inte gå ur bilen för blev så less på att köra här i stan!

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ska hem till Stockholm! Ska köpa täve! Men orkar inte gå ur bilen för blev så less på att köra här i stan!

Jaha men TV är bra!!! Det är lättare än vad man tror men är man ovan känns det svårt. : (

SvaraCitera
höna

jobbar heldag, affärerna stänger innan jag kommer till stan, fuckyeh. vet inte när jag ska hinna gå t system1. kommer inte hinna ens lol

SvaraCitera
Ämnesstartare

Står och svär åt min telefon på bosniska så kommer det in en kund och glor storögt lol

SvaraCitera

Jag har varit pilsk hela morgonen. Bah! Jag pallar inte att vara kåt just nu. Jag ska ju få ligga ikväll ändå, så varför kan inte min kropp bara lugna sig lite?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kändes som domedagen när jag äntligen orkade ta mig ur mitt rum och det var kolsvart och ingen människa så långt ögat kunde nå. Happ.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde ta en långpromenad till systemet. Det skulle göra mig gott, alkohol också.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh fick nyss hem mina finafina ljusstakar jag köpte på tradera för i princip ingen peng alls. Fick ett jättefint julkort av person jag saknat mkt också. Den skrev jättefina saker. Mysigt med brev och kort ist för sms och sådant.

SvaraCitera

Lounge:

walla kmr över för lite röka ikväll=)=)

walla kom vi ka nchilla me min baba

SvaraCitera
Lounge

honolulu:

walla kom vi ka nchilla me min baba

åh din babaa!! e din baba 1 rolig en

SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX: