Vilken jävla pisstad linköping är. Vill seriöst ha ihjäl nån nu!!
El Guaje:
Vilken jävla pisstad linköping är. Vill seriöst ha ihjäl nån nu!!
Cykeln? Berätta för mig! Tror inte du har fått rätt bild av den fina staden. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Nää ingen cykel åkte bara in här på vägen hem för o köpa grejor men går ju inte hitta så gav upp!
El Guaje:
Nää ingen cykel åkte bara in här på vägen hem för o köpa grejor men går ju inte hitta så gav upp!
JAHA!! Vart ska du och vad sökte du?
davvelito:
JAHA!! Vart ska du och vad sökte du?
Ska hem till Stockholm! Ska köpa täve! Men orkar inte gå ur bilen för blev så less på att köra här i stan!
El Guaje:
Ska hem till Stockholm! Ska köpa täve! Men orkar inte gå ur bilen för blev så less på att köra här i stan!
Jaha men TV är bra!!! Det är lättare än vad man tror men är man ovan känns det svårt. : (
jobbar heldag, affärerna stänger innan jag kommer till stan, fuckyeh. vet inte när jag ska hinna gå t system1. kommer inte hinna ens lol
Står och svär åt min telefon på bosniska så kommer det in en kund och glor storögt lol
Jag har varit pilsk hela morgonen. Bah! Jag pallar inte att vara kåt just nu. Jag ska ju få ligga ikväll ändå, så varför kan inte min kropp bara lugna sig lite?
Kändes som domedagen när jag äntligen orkade ta mig ur mitt rum och det var kolsvart och ingen människa så långt ögat kunde nå. Happ.
Borde ta en långpromenad till systemet. Det skulle göra mig gott, alkohol också.
Åh fick nyss hem mina finafina ljusstakar jag köpte på tradera för i princip ingen peng alls. Fick ett jättefint julkort av person jag saknat mkt också. Den skrev jättefina saker. Mysigt med brev och kort ist för sms och sådant.
Lounge:
walla kmr över för lite röka ikväll=)=)
walla kom vi ka nchilla me min baba
honolulu:
walla kom vi ka nchilla me min baba
åh din babaa!! e din baba 1 rolig en
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Har världens sötaste katt, är nöjd.
nöädu det är det jag som har!