ainos:
Mår piss. Det går i perioder. Jag har märkt att jag är mycket mer känslig nu. Kan börja dagen på topp och tre timmar senare må åt helvete igen. Vet inte om sånt är normalt eller om det är nåt fel på mig.
Känner mig som en dålig person. Felplacerad. Ingen jag har pratat med här har känts som en potentiell vän. Ingen har känts som nån jag kan klicka med. Jag känner mig som en outsider. Jag hör inte hemma här. Det är nån jävla kulturkrock mellan mig och alla andra. Jag passar inte in.
Alla andra har vänner de kan ringa, hänga med eller whatever. Det är fredag. Jag hör människor utanför fönstret som pratar och skrattar och har kul med sina vänner. Jag sitter i min lägenhet. Jag har suttit i min lägenhet hela dagen. Jag har haft pyjamas på mig hela dagen. Jag har inga vänner att ens prata med här.
Det får mig att tänka på när jag var mobbad, och alla gamla minnen kommer tillbaka. Jag känner mig oduglig och värdelös och skitful och sämst. Jag känner mig så utanför. Jag mår inge bra överhuvudtaget.
Låter ju inget vidare. Men dra ut på krogen! Det gjorde jag när jag var i samma sits som du. Blev sedan vänner med folk där, och började hänga med på hemmafester och voíla - nu har jag en massa nya människor jag umgås med på regulär basis och samtidigt trivs med.
linaosterberg:
fråga gärna något å underhåll mig en stund.
Frågade, håll till godo.
Straholic:
Låter ju inget vidare. Men dra ut på krogen! Det gjorde jag när jag var i samma sits som du. Blev sedan vänner med folk där, och började hänga med på hemmafester och voíla - nu har jag en massa nya människor jag umgås med på regulär basis och samtidigt trivs med.
Men jag är så blyg. Jag kan inte bara börja prata med främlingar. Om jag skulle dra ut på krogen skulle jag sitta ensam i ett hörn och sörpla lite vin typ.
Straholic:
Urgh, den där frågetjänster är nästan det enda mitt twitterflöde består utav. Bara synen utav en sådan länk får mig att vilja skalla något sött djur. Hårt.
Har knappt vågat eftersom alla verkar vara idioter för att man fråga anonymt. Menmen, ja tänkte ge de en chans iaf.. Annars går de ju lätt å ta bort, å ingentng kan faktiskt vara värre än att inte göra någonting 🙂
linaosterberg:
Har knappt vågat eftersom alla verkar vara idioter för att man fråga anonymt. Menmen, ja tänkte ge de en chans iaf.. Annars går de ju lätt å ta bort, å ingentng kan faktiskt vara värre än att inte göra någonting 🙂
Jag gissar på att majoriteten som frågar är medelålders män som ensamrunkar i en etta någonstans.
Straholic:
Jag gissar på att majoriteten som frågar är medelålders män som ensamrunkar i en etta någonstans.
Antagligen, äckligt värre egentligen. Men men, någonting måste ja göra.
linaosterberg:
Antagligen, äckligt värre egentligen. Men men, någonting måste ja göra.
Haha, det finns nog bättre saker att göra än att hänga på en frågetjänst och svara på frågor som ställs av pervon. ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Straholic:
Haha, det finns nog bättre saker att göra än att hänga på en frågetjänst och svara på frågor som ställs av pervon.
Mycket möjligt, skulle tillexempel kunna städa mitt rum. Men nej de orkar ja ej![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
linaosterberg:
Mycket möjligt, skulle tillexempel kunna städa mitt rum. Men nej de orkar ja ej
Känner lite samma här, finns en massa jag kan göra egentligen - men likt fan så sitter man vid datorn i vilket fall.
Straholic:
Känner lite samma här, finns en massa jag kan göra egentligen - men likt fan så sitter man vid datorn i vilket fall.
Lika bra det.. men ja tror nog min klädhög på golvet börjar röra sig om ja inte sätter fart å städar snart..
linaosterberg:
Lika bra det.. men ja tror nog min klädhög på golvet börjar röra sig om ja inte sätter fart å städar snart..
Jag känner hur min mors hat emot min oreda på rummet liksom börjar ta fysisk form.
jaha så vi har städtema?
ska ha förfest här imorrn
ochhinna köpa sprit
det endasom är städat i minlgh är köket. Har ett sjukt nasty badrum och kläder överallt och gömmer tomburkar i hallgarderoben. är jävligt fräsch och kul attbo med
elverpigen:
jaha så vi har städtema?
ska ha förfest här imorrn
ochhinna köpa sprit
det endasom är städat i minlgh är köket. Har ett sjukt nasty badrum och kläder överallt och gömmer tomburkar i hallgarderoben. är jävligt fräsch och kul attbo med
Men wöööö, jag vill också gå på hemmafest och få en vodkafylla.
Straholic:
Men wöööö, jag vill också gå på hemmafest och få en vodkafylla.
DU ÄR VÄLKOMMEN OM JAGSLIPPERHADITTFEJS SOM TRON
elverpigen:
DU ÄR VÄLKOMMEN OM JAGSLIPPERHADITTFEJS SOM TRON
Hm.. Låter lockande, har ju faktiskt två Captain Morgan i garderoben. Är du seriös, eller driveru?