- Razorblade -:
Ge det några år till.
Jag säger detsamma.
dvärgkastarn:
Jag säger detsamma.
Tvivlar på att min övertygelse kommer vända med mer erfarenhet av livet. Jag är också äldre än du.
- Razorblade -:
Tvivlar på att min övertygelse kommer vända med mer erfarenhet av livet. Jag är också äldre än du.
Jag delade din syn på mänskligheten väldigt länge. Har dock ändrat mig på senare år efter lite observation och tänkande. De flesta är ok.
Alla världens soffbord är stenfula...
dvärgkastarn:
Jag delade din syn på mänskligheten väldigt länge. Har dock ändrat mig på senare år efter lite observation och tänkande.
Jag har observerat och tänkt mycket jag också, jag ser bara galenskap och idioti. För det mesta oskyldigt idioti eftersom det är omedvetet, men fortfarande idioti.
dvärgkastarn:
De flesta är ok.
Därför är världen ett harmoniskt paradis där vi alla älskar och respekterar varandra. Har svårt att tro det.
elverpigen:
ja men jag skulle börjamed det
braoch ta det viktigaste först eller det man villle först först =) eller de man kom på först...
dvärgkastarn:
Det är väl inget fel på att vara på avenyn? Vad jag märkt finns det inte fler spån där än någon annanstans.
Och våld är alltid fel utom i nödvärn.
![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
Lundh: Vad är det största du fällt? (angående jakt)
Zlatan: En journalist.
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Zodd:
Lundh: Vad är det största du fällt? (angående jakt)Zlatan: En journalist.
HAHA
insåg förut idag när jag såg mig i helkroppsspegel att mina ben är smalare än jag trodde
blev glad i smyg.
ALLA SOFFBORD ÄR FULA! *gråter i smyg*