Kör bara kör.
FÅ IGÅNG DEN ANDRA FÖR BÖVELN OCH ABER!
Kollar resten av gängets redovisningsbloggar och blir chockad över hur många som har dålig smak. Speciellt webbpublicerarna. Ni kan inte gå webbpublicering och ha tacky taste alltså, lägg av ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
STORM:
Kollar resten av gängets redovisningsbloggar och blir chockad över hur många som har dålig smak. Speciellt webbpublicerarna. Ni kan inte gå webbpublicering och ha tacky taste alltså, lägg av
vad är det som är dåligt då?
tevepro:
vad är det som är dåligt då?
Det är fult, och rörigt, och framför allt fult.
Men jag är väldigt insnöad på stilren design, så det kanske inte är så fult ändå, vad vet jag.
influensa kan gå och dö i ett dike någonstans
STORM:
Det är fult, och rörigt, och framför allt fult.
ja... men VAD är fult. använder de comic sans eller. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
tevepro:
ja... men VAD är fult. använder de comic sans eller.
Men jag kan inte förklara ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Och vill inte länka och outa stackars människor.
Men en kille har t.ex. svart bakgrund med spindelväv, döskallar här och där plus spygrönt fult typsnitt. Inte okej!!
STORM:
Men jag kan inte förklara Och vill inte länka och outa stackars människor.
Men en kille har t.ex. svart bakgrund med spindelväv, döskallar här och där plus spygrönt fult typsnitt. Inte okej!!
HAHAHAHAHAHAHAHA
döskallar är balla för fan ![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)
Nä fyyyy. Men förhoppningsvis håller lärarna med mig, och så kanske jag verkar bättre pga personer som han. ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
STORM:
Nä fyyyy. Men förhoppningsvis håller lärarna med mig, och så kanske jag verkar bättre pga personer som han.
mmm vet att de kommer göra detta.
Får man se ditt bidrag då? ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
tevepro:
Får man se ditt bidrag då?
Haha aldrig. Där kommer ju alla mina skolarbeten hamna, det får ni inte se. ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
STORM:
Är han vampyr?
den läskiga vampyren:
Är han vampyr?
Kanske. Hoppas inte.
STORM:
Haha aldrig. Där kommer ju alla mina skolarbeten hamna, det får ni inte se.
ah juste. glömde att det var en blogg. vi hade också en sån uppgift förut tror jag. Inga döskallar för mig då iaf. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)