Varför vill man blockera någon på facebook?
Skönt när man ringer kundtjänst på ett företag och frågar vart fakturan är på en sak som levererades för två veckor sedan, och svaret blir "jo men den kan komma i slutet av fabruari har den inte det så..."... seriöst.
Det var faktiskt en dum idé att raka av en del av håret. Tur att jag är så pass känslokall att jag knappt bryr mig.
beställde en bok för två veckor sedan och stressade under senaste veckan upp mig över att den inte hade anlänt än. idag vände jag upp och ner på mitt rum eftersom jag skulle hitta min grafräknare och då hittar jag boken. kan fortfarande inte komma ihåg att den har anlänt. känns: sådär.
Läste just en bra tumblr. Blev på bra humör av det. Kanske någon annan som också peppas:
I don’t think suicidal people get enough credit for not acting on their suicidal thoughts.
This post is for all of you who have survived the urge to end your life, either coming out the other side or still fighting to stay alive.
I noticed how when someone has a physical illness such as cancer, and they come out the other side or even remission, they are able to celebrate surviving. I think all of the survivors of being suicidal should too.
Congratulations, and keep on fighting.
tevepro:
Varför vill man blockera någon på facebook?
Du kan ju inte påstå att du inte kan komma på en enda anledning till varför man skulle vilja blockera någon på Facebook.
ALLTSÅ JAG DÖR ÅNGESTDÖDEN KAN JAG SLUTA
Snart 9999 ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
STORM:
Du kan ju inte påstå att du inte kan komma på en enda anledning till varför man skulle vilja blockera någon på Facebook.
Kanske om den personen är otrevlig eller trakasserar en.
Och där 10 000 ![[love]](/img/smilies/love.gif)