Aviseringar
Rensa alla

i den här tråden får man bara skriva saker som enbart e intressanta för en sj

Ämnesstartare

Fkpaw:

den videon/låten är helt "rätt" typ den är bra o det känns som den fyller en funktion också. Det behövs fan nånting gjord på det viset i världen.

haha jävligt nice tanke, det är sant

videon är meningen med livet typ, eller alltså finns många saker som är "meningen med livet " men det är typ en sån grej

SvaraCitera

Fkpaw:

mmh, är riktigt jävla underligt hur vissa tänker. Det känns som sunt förnuft faller bort någonstans o ersätts av någon sjuk vriden egen agenda.

låter lite kul. lite madmax, men undrar om jag hade dött lr inte..... då ere int kul. 

Mm tror också på det.

Många kanske bara ville dö förr i tiden, och det va det dom såg fram emot.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

menne.. har du någon tanke på ungefär vart du skulle vilja komma? om du själv gör din sån 1 dag, 1 månad 1 år framåt grej?

jag har 10 år fram planerat, ska plugga och bli "bäst"(så bra jag kan bli) på't, sen vet jag inte än, jag ska göra det som gör mig mest lycklig helt enkelt 

om det visar sig att brottas med stora utmaningar eller bo i en bergby spelar ingen roll, men tror på nr 1

SvaraCitera
Ämnesstartare

den glad gopnik:

videon är meningen med livet typ, eller alltså finns många saker som är "meningen med livet " men det är typ en sån grej

deras andra video e fan oxo så, sjuka jävlar :O

SvaraCitera
Ämnesstartare

"Difficult takes some time, impossible takes a little longer"

SvaraCitera
Ämnesstartare

"Dogwelder

The clue is in the name, believe it or not: Dogwelder’s superpower was to weld dead dogs to the faces of bad guys. Set in the DC Universe, Dogwelder was part of Section 8 alongside other mighty heroes such as Sixpack (an alcoholic) and Defenestrator (who carried around the window he threw criminals through)."

: DD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg:

Mm tror också på det.

Många kanske bara ville dö förr i tiden, och det va det dom såg fram emot.

åh, cyniskRodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

den glad gopnik:

jao 🙂 lite så, en av byggstenarna iaf. 

den glad gopnik:

jag har 10 år fram planerat, ska plugga och bli "bäst"(så bra jag kan bli) på't, sen vet jag inte än, jag ska göra det som gör mig mest lycklig helt enkelt 

om det visar sig att brottas med stora utmaningar eller bo i en bergby spelar ingen roll, men tror på nr 1

haha 😀 skönt. Men det är väll det i sig som är problemet, iaf för mig. Vad som gör en mest lycklig o vart man känner att man ska gå.  Men bli "bäst" på något. Låter fint. Men det är väldigt mycket det är lätt att ta ett steg, men lättare att skita i det. som Spelar in i sånt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ArmsFallOffBoy.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

den glad gopnik:
"Dogwelder

The clue is in the name, believe it or not: Dogwelder’s superpower was to weld dead dogs to the faces of bad guys. Set in the DC Universe, Dogwelder was part of Section 8 alongside other mighty heroes such as Sixpack (an alcoholic) and Defenestrator (who carried around the window he threw criminals through)."

: DD

hahaha jävlar vad bra.. haha

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: haha 😀 skönt. Men det är väll det i sig som är problemet, iaf för mig. Vad som gör en mest lycklig o vart man känner att man ska gå.  Men bli "bäst" på något. Låter fint. Men det är väldigt mycket det är lätt att ta ett steg, men lättare att skita i det. som Spelar in i sånt.

aa men som sagt, det är lätt. bara att göra de grejerna man vet att man borde, varje dag

SvaraCitera
Ämnesstartare

man ser inte resultat först.. drf många inte göre

i stunden "hm kommer jag dö av att skita i o träna? nee så då gör jag det inte"

men man vet ju att man kommer fram till resans mål bara man tar ett steg till, och ett till, och ett till.

SvaraCitera
Ämnesstartare

typ folk tror att vägen till framgång måste vara någon fett stor "breaktrough", så är det ej

SvaraCitera
Ämnesstartare

man mår fett mkt bättre när man inte prokastrinerar osv, all ångest vänds till positiva känslor, helt sjukt egentligen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Through 

SvaraCitera