jag undrar varför vissa tycker att alla ska må dåligt hela tiden
"nu är ni inte så jävla svenska längre" ska jag skrika när tar mig till väggen för att skjutas
Doop snogg:
jag undrar varför vissa tycker att alla ska må dåligt hela tiden
dem är nog dumma i huvudet :/ lr mår lite dåligt själva. lr en combo
Fkpaw:
dem är nog dumma i huvudet :/ lr mår lite dåligt själva. lr en combo
mm de vill inte se andra glädjas av någonting
för så var det förr o då ska det vara så föralltid
grått, smutsigt och ingen el
Doop snogg:
mm de vill inte se andra glädjas av någonting
för så var det förr o då ska det vara så föralltid
grått, smutsigt och ingen el
mmh, är riktigt jävla underligt hur vissa tänker. Det känns som sunt förnuft faller bort någonstans o ersätts av någon sjuk vriden egen agenda.
låter lite kul. lite madmax, men undrar om jag hade dött lr inte..... då ere int kul.
kul o srpinga runt o antingen vinna eller dö, win win : d
"you're a nut!!! you're crazy in the coconut!!!"
den glad gopnik:
kul o srpinga runt o antingen vinna eller dö, win win : d"you're a nut!!! you're crazy in the coconut!!!"
du snackar ju om att "ta tag i framtiden" o shit mkt.. lr du tänker påre mkt. Men hur skulle det se ut för dig då? om allt gick rätt.
den glad gopnik:
kul o srpinga runt o antingen vinna eller dö, win win : d"you're a nut!!! you're crazy in the coconut!!!"
Det känns som det livet typ betyder rätt mkt mer. eller när man kan dö, så är det alltid lite....roligare att leva? xD
Fkpaw: du snackar ju om att "ta tag i framtiden" o shit mkt.. lr du tänker påre mkt. Men hur skulle det se ut för dig då? om allt gick rätt.
jadu
det kan jag inte ens drömma om i nuläget 
förstår du hur jag menar typ?
Fkpaw: Det känns som det livet typ betyder rätt mkt mer. eller när man kan dö, så är det alltid lite....roligare att leva? xD
aa men dör man så är det ju över, no sadness, vinner man så är det wooooo
värst är att sitta och mögla
och låta rädslan metodiskt arbeta in sina klor i ens kött..djupare och djupare.. hehe
haha vrf är 03:38-03:43 så jääävla bra
hon ba "öh wtf..aa ..:s" på insidan

haha vrf är 03:38-03:43 så jääävla bra
hon ba "öh wtf..aa ..:s" på insidan
den videon/låten är helt "rätt" typ den är bra o det känns som den fyller en funktion också. Det behövs fan nånting gjord på det viset i världen.
den glad gopnik:
jadudet kan jag inte ens drömma om i nuläget
![]()
förstår du hur jag menar typ?
aa men dör man så är det ju över, no sadness, vinner man så är det wooooovärst är att sitta och mögla
menne.. har du någon tanke på ungefär vart du skulle vilja komma? om du själv gör din sån 1 dag, 1 månad 1 år framåt grej?
Trevlig resa önskar försäkringskassan. Tack tack.