Aviseringar
Rensa alla

Hur tror ni personen ovanför er är i verkligheten ?

latest comments

ett ankare.

SvaraCitera

Fasiken: tror hon är ganska blyg :$
typ dissa jättehårt om jag log mot henne men kände hon mig kanske hon sa hej iaf
o typ tänka ok shit hoppas han inte följer efter mig o ber om en kram

vad roligt att alla tror jag är blyg <33
är inte rädd för kramar och jag ler nästan konstant 

(hoppa över mig)

SvaraCitera

jag tror att hon är utåtriktad, kamratlig, ganska hänsynsfull och intresserad av andra. hon är inte särskilt blyg utan tar för sig i lagom mängd och talar mycket med andra. hon diskuterar gärna politik och styling men skojar gärna runt också. 

SvaraCitera

durga är snäll, lite blyg och mycket temperamentsfullt lugn. hon är öppen och pratar med mjuk, vänlig röst och kollar försiktigt gosigt på en med hennes stora, blåa ögon. 

SvaraCitera

tänker nu typ i festsammanhang o då e hon kanske lite tyst o säger typ inget alls om ingen frågar henne nått o då svarar hon ganska kort. så dricker hon lite o man står en bit ifrån me kanske en annan kille o man ba hör en okänd röst följt med ett skratt o man ba shit vem fan va det Förvånad o man tittar på den andra killen o ser hur förvnad den oxo e o vi båda ler när vi ser vem de e o typ börjar dras mot den under hela kvällen o när vi väl kommit fram e vi så packade att vi typ sabbar våran chans te att få prata me den Gråter 

tycker den verkar sjukt vettig iaf. fått intrycket av att den är väldigt accepterande! o de här vet jag inte men känns som att den inte e nån som tar andras ord ba sådär o dömer ingen utan att få en egen uppfattning om den personen o så elr va de nu gäller

SvaraCitera

lugn och pratar liksom "smooth"kinda swag ( varför är alla så allergiska mot ordet swag?) swagswagswagswagswagswagswag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swag swagswag swag swag swag swag swag swag swag swag swagswag swag swag swag swag swag swag swag swag swag

SvaraCitera

ingen aning 

lite dryg kanske 

SvaraCitera

blygare än forumet men ändå glad å närmar sig andra liksom. fnissig som jag, snäll

SvaraCitera

Fnissig, go och glad

SvaraCitera

Haha, har ingen aning men baserat på avataren så tänker jag att det är en flummig person.

SvaraCitera

Tror hon är väldigt rolig, hittar på galna saker som får en att vika sig dubbel av skratt, fast hon kan verkligen vara allvarlig när det behövs. Hon är nog rätt kravlös och bara rolig att umgås med.

SvaraCitera

social och oblyg

SvaraCitera

Ler och skrattar mycket. Lite blyg till en början kanske, men släpper säkerligen efter en mening eller två!

attityd: attitydinkontinent, pratar mycekt, håller ej inne på grejer, det är bra

SvaraCitera
mynona

Lugn, stabil och med en dold inre sårbarhet. 

SvaraCitera

Lugn och stillsam, pratar bara när hon har något att säga och gillar att sitta och lyssna och reflektera över samtal utan att vara särskilt deltagande själv i dem.

SvaraCitera
latest comments