Aviseringar
Rensa alla

Hur tror ni personen ovanför er är i verkligheten ?

latest comments older comments

intelektuell

SvaraCitera

Sillo:

Nej, EUs, dvs internationellt 🙂

Ehe, EU:s flagga är också blågul, menar jag. [ops]

Sillo:

Du heter Cecilia, du är 18 år ([ops]), du bor i Stockholm, fyller år i september och är vegetarian men äter lite fisk då och då.

Två rätt, varav ett fusk. Så, ja, vad säger vi - 5-2 till mig? [wink]

Sillo:

Jag tycker att den regeln ahde varit jäkligt bra eftersom Halmstad BKs försvar suger och att målvakten alltid har den turen att skotten som han inte lyckas rädda tar i stolpen. Då får HBK många mål [bigsmile]

Okej, du är insatt i fotboll också tydligen. Och så håller du säkert till på västkusten någonstans. Du brukar också ligga på Tylösand och sola, eller hur?

OnT: Hon är duktig på att sjunga.

SvaraCitera

Irrelevante:

Ehe, EU:s flagga är också blågul, menar jag.

Såklart menade du det [ops][y]

Irrelevante:

Två rätt, varav ett fusk. Så, ja, vad säger vi - 5-2 till mig?

Vilket var fusk, och vilka var rätt? Om du menar det som står brevid ditt namn så kunde jag inte läsa det. Jag är dyslektiker [ops]

Sen måste jag ändå säga att det är ännu mer dumt än min regel. Du menar alltså att bara för att laget X skjuter mer stolpskott och satsar mer frammåt för att vinna så ska laget Y få mer mål? [chocked]

Irrelevante:

Okej, du är insatt i fotboll också tydligen. Och så håller du säkert till på västkusten någonstans. Du brukar också ligga på Tylösand och sola, eller hur?

Fan då! Nu står det 7-2 till dig.

Bara för att du har föräldrar som är 40-50 år, samt en agressiv lillebror så måste du väl inte utklassa mig bara för det? Rödhåriga kvinna 🙂

SvaraCitera

Sillo:

Vilket var fusk

Min ålder. Men har du errhm... dyslexi så kan du få dispens. [smile]

Sillo:

och vilka var rätt?

Att jag bor i den stora hufvudstaden (eller ja, egentligen inte precis i, men det behöver ju inte du veta om [crazy]).

Sillo:

Sen måste jag ändå säga att det är ännu mer dumt än min regel. Du menar alltså att bara för att laget X skjuter mer stolpskott och satsar mer frammåt för att vinna så ska laget Y få mer mål? [chocked]

Ja, lag X måste ju vara säkra på sin sak. Chansning går inte, liksom. [cute]

Sillo:

Bara för att du har föräldrar som är 40-50 år, samt en agressiv lillebror så måste du väl inte utklassa mig bara för det? Rödhåriga kvinna 🙂

Ett stort über-LOL! Jag har inte så unga föräldrar, jag har inga småsyskon och rödhårig var jag bara när jag var mindre.

Nåväl, återigen. Du är disciplinerad. Du gillar film också. Och så tror jag att du gjort lumpen, men inte att det var inom marinen. Jag tror kanske att du flyttat hemifrån, alternativt så bor du i motsvarande ett gästhus på dina föräldrars tomt.

SvaraCitera

helena

SvaraCitera

Gosig

SvaraCitera

Irrelevante:

Min ålder. Men har du errhm... dyslexi så kan du få dispens.

Japp, det insisterar jag i att jag har!! [ops]

Irrelevante:

Att jag bor i den stora hufvudstaden

Åja, nu ska vi inte ta i så att vi spricker.. stor är väl ändå en överdrift 😉

Irrelevante:

Ett stort über-LOL!

Jag borde lägga ner min karriär där jag läser av folk på internet 😀

Irrelevante:

Nåväl, återigen. Du är disciplinerad. Du gillar film också. Och så tror jag att du gjort lumpen, men inte att det var inom marinen. Jag tror kanske att du flyttat hemifrån, alternativt så bor du i motsvarande ett gästhus på dina föräldrars tomt

Jag ger rätt för diciplinerad, film, lumpen..... marinen............... flyttat hemifrån.....................[mad] hur kan du allt detta människa! Känns som om du har stalkat mig ett bra tag!

Jag vet lite nya grejor om dig, eftersom du fuskade och kollade min presentation [badgrin]. Du är kvällsmänniska, utan framförhållning, du gillar IKEA, är väldigt hemkär och spelar i det andra laget så att säga.

Sen gillar du typ konstiga filmer, gärna franska med mycket naket i. Du går eller gick ut Estetisk linje med inriktning på Bild och du vill bli skulptör när du blir "stor" [bigsmile]

SvaraCitera

rolig

SvaraCitera

🙂

SvaraCitera

Sovjetisk infiltratör av 3:e graden med rätt att finnas[crazy]

SvaraCitera

en pååååjke

SvaraCitera
latest comments older comments