Spännande!
Aa, alltid spännande att få reda på hur folk ser ut!
WhaleTrail:
Aa, alltid spännande att få reda på hur folk ser ut!
Säger den som aldrig bidragit själv till tråden
Ruttenfisk:
Säger den som aldrig bidragit själv till tråden
Säger den som aldrig är med i chatten när det cammas.
Ingen skriver när det cammas så svårt att veta då!
Lav:
Ingen skriver när det cammas så svårt att veta då!
Brukar skrivas i minatankartråd, men nu ska jag sluta OTa med er moderatorer
Cammar ni på discord?

Gissa vart jag är och varför jag ler och varför jag har dekorerat min keps med en av mina rosetter! Hade lite panik med och ta selfie eftersom jag skulle upp på scen, "going up" 
SkeletonGirl: Gissa vart jag är och varför jag ler och varför jag har dekorerat min keps med en av mina rosetter! Hade lite panik med och ta selfie eftersom jag skulle upp på scen, "going up"
Hmmm... 17 februari måste väl vara för tidigt för att ha anmält sig till IDOL... eller? Åldern har du väl annars inne kan jag tänka. 
äkta människa:
Hmmm... 17 februari måste väl vara för tidigt för att ha anmält sig till IDOL... eller? Åldern har du väl annars inne kan jag tänka.
Jaaaa jag har drömt att jag har sjungit "the one and only you" ost av Moon embracing the sun, har också mimat till alla Takidas låtar i sängen, rullat på tungan men det var väl 2007. Då jag önskade att jag kunde vara med på karaoke eller sjunga lyrics till anime. Men det är inte idol, ser du inte det är koreaner?
Jag tror inte de är koreaner som tar anmälan till idol, antingen programledaren eller typ kineser. Hade vart coolt om det vart BAE jong- yun som ledare för idol. Herre.