hej
Lounge:
hatar också småprat lolmen vadå skulle ha gömt dig och inte hälsat på mig? va fan
haha
asså om ja tänker typ när vi umgåtts
så hade ja nog typ smugit upp bakom dig o skrämt dig elr typ ba lagt handen uppe på ditt huvud för att du ska vända dig om hastigt o ba typ "WTF". Om du var ensam på stan/pendeln. Annars ba hastigt "Tja :)" om du haft sällskap
elr mumlat fram ett hej
men typ just nu skulle nog de mest realistiska va
ser dig
skriver te dig 10min senare att ja såg dig på t-banan
erkänner att ja gick längre bak på tåget fö att du såg upptagen ut elr nått
Tycker faktiskt att det är asjobbigt det där, då jag själv hatar när det finns risk för småprat.
Vill hälsa och bli hälsad på.. men det är just risken för småprat ute bland folk som skrämmer mig lol 🙁
Kanske om jag löper förbi dig så kanske ja ba "TJA TJA" o fortsätter löpa
Och sedan är jag osäker på att hälsa i sig... pga förr så vare int många som hälsade tebax 
Tickstart:
har råkat hälsa nån gång när jag typ sekunden efter insåg att jag verkligen inte är på humör att starta en konversation med nån >.> painful var det.
haha 🙁
Niklas:
For the record så ska jag säga att jag hade hälsat på Lounge.

![]()
Little Richard:
hahaasså om ja tänker typ när vi umgåtts
så hade ja nog typ smugit upp bakom dig o skrämt dig elr typ ba lagt handen uppe på ditt huvud för att du ska vända dig om hastigt o ba typ "WTF". Om du var ensam på stan/pendeln. Annars ba hastigt "Tja :)" om du haft sällskap
elr mumlat fram ett hejmen typ just nu skulle nog de mest realistiska va
ser dig
skriver te dig 10min senare att ja såg dig på t-banan
erkänner att ja gick längre bak på tåget fö att du såg upptagen ut elr nåttTycker faktiskt att det är asjobbigt det där, då jag själv hatar när det finns risk för småprat.
Vill hälsa och bli hälsad på.. men det är just risken för småprat ute bland folk som skrämmer mig lol 🙁Kanske om jag löper förbi dig så kanske ja ba "TJA TJA" o fortsätter löpa
Och sedan är jag osäker på att hälsa i sig... pga förr så vare int många som hälsade tebax
hahaha.. men jag skulle ju bli skitglad om vi träffade på varandra för det var så längesen! klart jag skulle hälsa tbax.
och om du sprang förbi mgi och joggade och sa "tja tja" skulel jag jogga efter 
är förövrigt likadan, hälsa går bra men kallpratet.. burr. men det rör ju bara vissa!

Jag är trött, svullen och min outfit skriker högre utbildning och kompetenta beslut.

Hei 
d var inte igår

aaaa vet, toabesök o så heh
S3ON:
haha men guu vad gullig 😀 har den ett namn?
Ville Viking heter han, han bor på båten och kramar alla barn