Zymba:
Vaa, tycker det var superfint. Har du färgat håret eller ser det bara mörkare ut på bilden? Orkar inte dina perfekta ögonbryn kvinnaaaaaa!
nä men tror man ser utväxten mkt mer tydligt med mittbena. filter på bilden gör det väl oxo mörkare. försöker ha de såhär för att min skalliga punkt vid sidbenan ska få växa ut.
reben:
nä men tror man ser utväxten mkt mer tydligt med mittbena. filter på bilden gör det väl oxo mörkare. försöker ha de såhär för att min skalliga punkt vid sidbenan ska få växa ut.
ååh jaha då förstår jag! men jag gillar't ![]()
obekväm pose
va pappa som sa åt mig att stå sådär....
reben:
e nyfiken på den där skalliga punkten
+ tycker att du passar i mittbena också
naw reben mysig
jag vill ha intima bilder på den
snälla ni e
"skalliga stället" e väl inte direkt skalligt egentligen men va väl att jag råkat slita för mkt i håret kanske borstat som fan elr bränt med plattången. e ett ställe där håret typ inte hinner bli så långt innan de går sönder igen. jag hålr på o drar handen genom luggen hela tiden o sådär så tänker de kanske sliter på den bland annat. vet fan nu syns den inte iaf