herregu va fina folk var här på um då
Min relation till polisonger växer sig starkare för varje dag som går.
önskar att jag hade skägget för att vilja posta här.
Men har inte.
vågar inte.
NEJ
Scenic World:
Min relation till polisonger växer sig starkare för varje dag som går.
mina polisonger täcker typ halva huvet, be careful what you wish for
mpt:hv:
mina polisonger täcker typ halva huvet, be careful what you wish for
Jag rakar mig för jag vill ha raka, långa men inte allt för jättebreda polisonger.
Scenic World:
Jag rakar mig för jag vill ha raka, långa men inte allt för jättebreda polisonger.
det är bra men akta så inte din frisyr består till en betydande del av polisonger. det kan bli så att håret ovanpå huvudet är gjort av polisonger.
det är bra men akta så inte din frisyr består till en betydande del av polisonger. det kan bli så att håret ovanpå huvudet är gjort av polisonger.
Lite som att bli bredaxlad hela vägen.
Exner:
Lite som att bli bredaxlad hela vägen.
jag har aldrig hört talas om några sådana fall, men möjligheten ska inte uteslutas. dina upplevelser och erfarenheter har samma legitimitet som mina.
Jag är medveten om detta, men tack för tipset.
jag har aldrig hört talas om några sådana fall, men möjligheten ska inte uteslutas. dina upplevelser och erfarenheter har samma legitimitet som mina.
Inte för att vara tolerant, men...
Scenic World:
Jag är medveten om detta, men tack för tipset.
om du inte klipper av dina polisonger så kommer de att börja slingra sig upp för ditt huvud. det ser onaturligt ut. det är meningen att håret ska åka ned från huvudet och vidare till marken.
Exner:
Inte för att vara tolerant, men...
😀
om du inte klipper av dina polisonger så kommer de att börja slingra sig upp för ditt huvud. det ser onaturligt ut. det är meningen att håret ska åka ned från huvudet och vidare till marken.
Planerar att trimma dem när det händer.