Jag till höger haha
Haha, fan vad fula ni e allihop. Fett kefft o skriva "du e finare" "nej, du e finare"

Sliten, oduschad, ofrösch

Fingerprints: Varför envisas jag med att ta såna här bilder på mig själv?
HAAHHAHAH mer cambilder ftw wtf
Nästan lika rolig som dina gifs ju
Fast det är väl bra om man kan ta sådana bilder på sig själv - och sedan visa upp dom utan att skämmas, att kunna bjuda på sig på det sättet... önskar faktiskt ibland att jag hörde till den skaran. Eller visserligen kan jag det ibland, bara inte på bild...

terrormat: vet inte om jag ska låta den sitta i,
HA KVAR.
Septum är assnyggt, fast kanske lite större ring? Syns ju knappt! 🙁

Vicarious:
HA KVAR.
Septum är assnyggt, fast kanske lite större ring? Syns ju knappt! 🙁
hade en större förut men tyckte inte jag passade i det 🙁 tog typ över hela ansiktet
Tjohej: Bilden känns lite mindfuck..
så trånande efter uppmärksamhet att du måste citera och kommentera din egen bild som du nyss postade?
knasen1996:
så trånande efter uppmärksamhet att du måste citera och kommentera din egen bild som du nyss postade?
Nej, det var inte så jag tänkte även om så kan tyckas. Det var bara något som slog mig, och för att andra inte ska tro att jag yrar, fick jag citera så man vet vad jag surrar om 
Storchen84:
HAAHHAHAH mer cambilder ftw wtfNästan lika rolig som dina gifs ju
Fast det är väl bra om man kan ta sådana bilder på sig själv - och sedan visa upp dom utan att skämmas, att kunna bjuda på sig på det sättet... önskar faktiskt ibland att jag hörde till den skaran. Eller visserligen kan jag det ibland, bara inte på bild...
Hahah har många på datorn som jag skulle kunna lägga upp.
Haha ja det kanske är bra, men udda i ett ytligt samhälle. Tror iofs delvis att det är för att jag känner mig bekväm med de flesta på denna hemsida. Jag skulle nog inte visa den med stolthet på en första dejt.. men på andra dejten däremot!
Fingerprints: Jag skulle nog inte visa den med stolthet på en första dejt.. men på andra dejten däremot!
LOL! Det är nästan så att jag vill dejta antingen dig eller någon med sådana bilder och samma inställning bara för att se bilderna och skratta mig fördärvad

PMR:
Hahah, tror jag aldrig blivit kallad.. mumsig förut.. vet inte hur jag ska reagera??
Jag till höger haha