Kanske är dags för mig att visa vem jag är.
men gud vad alla ska ha fina läppar här :O inte rättvist 🙁
Albanien_Mats:
det e jag på alla bilder jag visat. du kan sluta spela artig för det du skriver stämmer inte. störigt att folk på um inte kan säga sanningen. på flashback hade folk sagt som det är.fördomar 😛
För din egen skull så borde du kanske kontakta en psykolog för att prata ut och även be om att få utredas för BDD? Jag misstänker att hon/han kanske t o m föreslår det utan att du behöver ta upp det. Utredningen för just den diagnosen går relativt fort och är inte jätteomfattande. Obs. på förekommen anledning det här är absolut inte tänkt som en kränknig utan endast så att du får hjälp!

cuz u know we all like dat half wannabe duckface

shatter:
men gud vad alla ska ha fina läppar här :O inte rättvist 🙁
Tycker inte om mina läppar. Fläskiga typ :(Men tack.
material123:
Tycker inte om mina läppar. Fläskiga typ :(Men tack.
nej, dem är jätte fina!
känns som att många läpp komplex här, men det borde ni verkligen inte ha! Jag menar jag har rätt till att ha det själv med tanke på att jag knappt har en överläpp, men dina läppar är fint formade och lagom flylliga <3
Albanien_Mats: det e jag på alla bilder jag visat. du kan sluta spela artig för det du skriver stämmer inte. störigt att folk på um inte kan säga sanningen. på flashback hade folk sagt som det är.
men tänk så säger folk på um sanningen? är de inte viktigaste vad du tycker om dig själv som är viktigt mer än vad andra tycker om dig själv?

Jag när jag tänker
BrädLek:
Fortfarande inte övertygad. En till bild bevisar inte så mycket och hur förklarar du filnamnet? lol 😛
här har du min fucking dv, om man sparar ner den så blir bild texten namnet, idiot. http://dayviews.com/mongoflickan/516787292/
OOOHHHHH vilken buuuuuurn
Albanien_Mats: det e jag på alla bilder jag visat. du kan sluta spela artig för det du skriver stämmer inte. störigt att folk på um inte kan säga sanningen. på flashback hade folk sagt som det är.
även fast du är en fitta så... menar du att du är ful? cp. du är inte ful, som allra sämst ser du cool och intressant ut, idiot.
ja sant ^, sagt det flera gånger...mats liknar t.o.m kid cudi?
PMR:
För din egen skull så borde du kanske kontakta en psykolog för att prata ut och även be om att få utredas för BDD? Jag misstänker att hon/han kanske t o m föreslår det utan att du behöver ta upp det. Utredningen för just den diagnosen går relativt fort och är inte jätteomfattande. Obs. på förekommen anledning det här är absolut inte tänkt som en kränknig utan endast så att du får hjälp!
![]()

Vem har sagt att man inte får ha klänning på vintern? tänkte jag.
Kanske är dags för mig att visa vem jag är.