ceka92: angenämt. jag funderade på riktigt att skriva "testade mynonastilen" under.
tycker att jag ser ut lite som du där.
kanske en liten aning! =O en dubbelkomplimang då, från oss båda till oss båda 😉
PMR: Nja, det blir väl ca en bild om året
Kommer nog ej posta då jag är rädd för att ni kommer skratta åt min fulhet. Vissa kommer känna sig tvungna att skriva något positivt, en komplimang, för att jag inte ska bli ledsen. Men det funkar inte riktigt så, utan jag ställer mig då frågan vad komplimang-givaren har för baktanke med det hela.
Meh. Tyckte att du liknade snygg-ceka på någon bild du postade en gång. Och hon fick ju nyss sjuttioelva komplimanger här för sin senaste bild.

BrädLek:
Lol tjej med siberia v2 custom color + cleavage = slut
ahahah omg, dryga killar kommer alltid med den kommentaren, plz, bara för man har ett lila siberia betyder inte att man är slampa? Ffs, väx upp 🙂
ejmilia:
ahahah omg, dryga killar kommer alltid med den kommentaren, plz, bara för man har ett lila siberia betyder inte att man är slampa? Ffs, väx upp 🙂
Är inte ens du på bilden mrs https://static.ungdomar.se/users/235403/forum/let_me_play_and_give_me_5000000_viewers_when_i_showe_my_tits.jp g">let_me_play_and_give_me_5000000_viewers_when_i_showe_my_tits.jpgnice bildnamn :p
BrädLek:
supersugen
Du såg bra ut, vi borde ses nån dag. Du vet middag, bio, hela den baletten.
Stålröven:
She wants the d. Go for it Stekarn!
käft, tål inte mansgrisar. Bara för jag visar en bild på mig själv behöver jag inte vilja ha dicken för det! Väx upp
Tråkar