Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ni ut?#2

Gurksallad:
Wow, vad vacker du är!

Jag har paxat henne redan, akta dig! >:(

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hammarkvast:

Omg Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:

IMG_20130919_171400.jpgsaknar att ha långt hår. ska spara ut igen o ta hand om d

vilken fin bild på dig hörrö!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_3061.jpg

SvaraCitera
PMR
 PMR

snoret:

IMG_3061.jpg

Ge mig dina ögon Sonia!!! Rodnar (eller inte, vore läskigt om du var utan, och de sitter nog bättre på dig än mig) 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

På beställning från... Vad användaren nu heter som kallar alla för töntar.Rodnar

du kallade FruLiten tönt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

(eller inte, vore läskigt om du var utan, och de sitter nog bättre på dig än mig) 

😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Ge mig dina ögon Sonia!!! Rodnar (eller inte, vore läskigt om du var utan, och de sitter nog bättre på dig än mig) 

hahahah <3 

SvaraCitera
PMR
 PMR

df rqp: 😀

Du kan vara ":D"!! Arg (skoja Rodnar) (saknar tiden då man kunde ha dold text Tumme ned)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Förstår vem du menar, kommer fa-an inte på namnet jag heller dock...

Hehe 🙂

Ice:

Läcker hårfärg. Liknar en färg jag hade på en bil. 

Tack, fin färg på bilen i så fall.

df rqp:

du kallade FruLiten tönt 

Gjorde jag? :S

Hammarkvast:

Hopp, jag får vara snabbare nästa gång då :'( 

SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: jag vill se storchen på bild!

Sry, mitt skägg är för VIPs onlyIcke!Och ingen på UM är tillräckligt VIP, så du behöver inte avundas någonGalen

Du kan använda fantasin.

Tänk dig en taliban. Snaggat hår, ingen huvudbonad. Så har du mig. På ett ungefär. På ett väldigt grovt ungefär. På ett väldigt väldigt väldigt grovt ungefär...

Fingerprints: Min provanställning börjar idag!

ahahahah av dina gifs är det nog denna jag tycker är roligast so far tror jagMycket gladgapskrattade faktisktRodnar

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Sry, mitt skägg är för VIPs onlyIcke!Och ingen på UM är tillräckligt VIP, så du behöver inte avundas någonGalen

Du kan använda fantasin.

Tänk dig en taliban. Snaggat hår, ingen huvudbonad. Så har du mig. På ett ungefär. På ett väldigt grovt ungefär. På ett väldigt väldigt väldigt grovt ungefär...
ahahahah av dina gifs är det nog denna jag tycker är roligast so far tror jagMycket gladgapskrattade faktisktRodnar

Hjärta

Haha du ÄR lättroad Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

du kallade FruLiten tönt 

snälla kan du sluta bete dig som djävulen sj? sluta ge dig på svaga annorlunda människor o påpeka va de har sagt så de kan förneka d sen Ledsen

SvaraCitera
24/7
 24/7

*

SvaraCitera
penja

b70149.png

heje

SvaraCitera