nä, inte hemma! haha nej det är ingen fara 🙂
Tänkte mest, i cam och sådär, om man får visa håret för folk på bild? Eller åh, nu låter det säkert konstigt. Kan inte formulera mig på ett enkelt vis.
staymob: Tänkte mest, i cam och sådär, om man får visa håret för folk på bild? Eller åh, nu låter det säkert konstigt. Kan inte formulera mig på ett enkelt vis.
nej det får man ju inte, för okända osv. men jag bryr mig inte på det sättet, är mer traditionellt än religiöst för mig.
RakatKadaver:
Är det inte en vit ryssjävel man skådar.
Inte denna gång, blev chi-chi pga behövde nått mer tropiskt

för någon vecka sen

insåg precis att min lugg har växt så mycket att jag kan ha snedbena. känner mig som 15 igen. det känns skumt.
dazed:
Du är en jävel på att se bra ut ibland får jag lov att säga, är det all zucchini?
haha är det en förolämpning inbakad i en komplimang?? tack för komplimangen i alla fall!
det är aaall zucchini, how bout you?
honolulu:
haha är det en förolämpning inbakad i en komplimang?? tack för komplimangen i alla fall!det är aaall zucchini, how bout you?
Ja det kanske det är, kanske jobbar så. Menar du vad man bör undvika för att inte behöva bli som jag? ICA Basic produkter samt Breznak är då svaret.
dazed:
Ja det kanske det är, kanske jobbar så. Menar du vad man bör undvika för att inte behöva bli som jag? ICA Basic produkter samt Breznak är då svaret.
precis det jag menar. får reformera min budget som student, med andra ord.
honolulu:
precis det jag menar. får reformera min budget som student, med andra ord.
Du är en jävla jävel till att genomskåda också, vet mer än jag själv vet tom med, kuken. Varför i hela fridens namn då?
Du är en jävla jävel till att genomskåda också, vet mer än jag själv vet tom med, kuken. Varför i hela fridens namn då?
ja så kanske det är, kanske jobbar så.
honolulu:
kanske jobbar så.
Muslimerna alltså, tar våra jobb, våra kvinnor och våra uttryck.