Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ni ut?#2

honolulu:

nä, inte hemma! haha nej det är ingen fara 🙂

Tänkte mest, i cam och sådär, om man får visa håret för folk på bild? Eller åh, nu låter det säkert konstigt. Kan inte formulera mig på ett enkelt vis.

SvaraCitera

Lífþrasir: Försöker se somrig ut

Är det inte en vit ryssjävel man skådar. 

SvaraCitera

staymob: Tänkte mest, i cam och sådär, om man får visa håret för folk på bild? Eller åh, nu låter det säkert konstigt. Kan inte formulera mig på ett enkelt vis.

nej det får man ju inte, för okända osv. men jag bryr mig inte på det sättet, är mer traditionellt än religiöst för mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Är det inte en vit ryssjävel man skådar. 

Inte denna gång, blev chi-chi pga behövde nått mer tropiskt

SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Finns en Stensjön i mölndal men ser inte ut som den?!

Jag tror bestämt att den här ligger en mil eller två ifrån Stensjön i Mölndal.

honolulu:
xcio7Qc.jpg

d här me krully hair...

Du är en jävel på att se bra ut ibland får jag lov att säga, är det all zucchini? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20130426_125847.jpg

för någon vecka sen 

SvaraCitera
penja

bild121.jpg

insåg precis att min lugg har växt så mycket att jag kan ha snedbena. känner mig som 15 igen. det känns skumt. 

SvaraCitera

dazed:
Du är en jävel på att se bra ut ibland får jag lov att säga, är det all zucchini? 

haha är det en förolämpning inbakad i en komplimang?? tack för komplimangen i alla fall! Söt det är aaall zucchini, how bout you?

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

haha är det en förolämpning inbakad i en komplimang?? tack för komplimangen i alla fall! Söt det är aaall zucchini, how bout you?

Ja det kanske det är, kanske jobbar så. Menar du vad man bör undvika för att inte behöva bli som jag? ICA Basic produkter samt Breznak är då svaret. 

SvaraCitera

dazed:

Ja det kanske det är, kanske jobbar så. Menar du vad man bör undvika för att inte behöva bli som jag? ICA Basic produkter samt Breznak är då svaret. 

precis det jag menar. får reformera min budget som student, med andra ord.

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

precis det jag menar. får reformera min budget som student, med andra ord.

Du är en jävla jävel till att genomskåda också, vet mer än jag själv vet tom med, kuken. Varför i hela fridens namn då? 

SvaraCitera

dazed:

Du är en jävla jävel till att genomskåda också, vet mer än jag själv vet tom med, kuken. Varför i hela fridens namn då? 

ja så kanske det är, kanske jobbar så.

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

kanske jobbar så.  

Muslimerna alltså, tar våra jobb, våra kvinnor och våra uttryck. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken vacker tjej.

Lounge:
e sne

20130622_171905.jpg

SvaraCitera

dazed:

Muslimerna alltså, tar våra jobb, våra kvinnor och våra uttryck. 

faaan snackaru fö shit

SvaraCitera