STORM:
Du kan vara det sötaste jag någonsin skådat.
Tackar och bugar!
isola:
Dina lockar är så fina <3 måste våga mig på en permanent. Men jag är så rädd att få mormorfrisyr.
Så länge du inte tar supersmå spolar tror jag inte att du behöver oroa dig ett dugg! Mina är lite jobbiga och kräver rätt mycket styling för att komma fram, men förhoppningsvis blir de bättre efter att jag permanentat om.
Använde dessa spolar förresten! Fast vill nog ha lite mindre storlek till nästa gång. Dessa är nästan de största.
Capture:
Lite mer aktuell bild: såhär såg jag ut igår.
tycker det är synd att du inte längre ser ut som ett förvildat djur, men det förhindrar inte att du fortfarande är väldigt söt. dessutom ser du lite mer vuxen ut.
tlaltecuhtli:
dessutom ser du lite mer vuxen ut.
Låt inte den bilden lura dig. Här är en annan bild på henne:

suri
tlaltecuhtli:
längre ser ut som ett förvildat djur,
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
sincan:
SÄLAR HOPPAS JAG
MENADE KATTER MEN JA SÄLAR OCKSÅ IOFS![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
tlaltecuhtli:
tycker det är synd att du inte längre ser ut som ett förvildat djur,
Haha, åh. Håller med! Önskade lite att permanenten skulle ge ett fint vilt, burr. Men så blev det inte!
KSENIA:
MENADE KATTER MEN JA SÄLAR OCKSÅ IOFS
HEPP![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
fyfan vad fula alla e..usch..
Åtta:
Låt inte den bilden lura dig. Här är en annan bild på henne:
givet din storlek blir kombinationen av den där bilden och en viss textrad om köttblommor som etsat sig fast i minnet väldigt obehaglig. så där så att det kliar lite mellan skulderbladen.
Capture:
Haha, åh. Håller med! Önskade lite att permanenten skulle ge ett fint vilt, burr. Men så blev det inte!
bättre lycka nästa gång! jag håller tummarna.
tlaltecuhtli:
givet din storlek blir kombinationen av den där bilden och en viss textrad om köttblommor som etsat sig fast i minnet väldigt obehaglig. så där så att det kliar lite mellan skulderbladen.
Det kändes lite obehagligt när jag googlade: "12 year-old girl".
Åtta:
Det kändes lite obehagligt när jag googlade: "12 year-old girl".
du är bra.
sincan:
HEPP
HAHAH TÄNKTE FUCKTISKT EFTER JAG HADE SKRIVIT DET ATT 1 SÄL PASSAR IN PÅ BESKRIVNING1 OCKSÅ
KSENIA:
HAHAH TÄNKTE FUCKTISKT EFTER JAG HADE SKRIVIT DET ATT 1 SÄL PASSAR IN PÅ BESKRIVNING1 OCKSÅ
AJA, OKEJDÅ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
blondiiee:
fyfan vad fula alla e..usch..
skaffa glajor![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
![[tard]](/img/smilies/tard.gif)