Förbannad på pappa så jag nästan fick en tår men skyller på dålig luft och solskenet genom fönstret. Är så förbannad att jag inte vet om det är värt och säga det för ibland skrattar han och när han gör det vet jag inte om det är för han mår dåligt av de eller skrattar för att reta upp mig ännu mer. Tre dagar i rad har vi haft det här ämnet om vem som äger frysen. Och jag köpte min glass när mamma var med mig och dagen efter var den borta. Jag svor.
Jag svor.
magproblem...var ett bra tag sen. Nu har jag ont efter löpningen.
Bra bra
Jag är klar
Skulle vilja dö.
mår trött
Fnittrig.
Mår bra och trött. Nog läggdags nu
Mår fett dåligt idag... Mina känslor går alltid upp och ner, det är så hemskt att vara maktlös när det kommer till sina känslor. Hoppas alla som mår skit mår bättre snart<3
Tror jag börjar bli sjuk nu. Lagom till lovet ![]()
Mår helt okej, av ingen särskilt anledning men jag har kompisar att umgås med och så och det gör mig glad i livet. 🙂
Trevlig-Snubbe:
Mår helt okej, av ingen särskilt anledning men jag har kompisar att umgås med och så och det gör mig glad i livet. 🙂
Samma här, helt okej. Fast jag börjar få ny kompisar så det är lite pirrigt. Alltid känt mig ensam men inte längre.
typ bra, lite nedstämd. En kram hade nog löst det.
Vet inte vad jag ska göra när jag inte har något att pilla på.
Nervöst, var förvirrad tidigare idag på jobbet eftersom småbarnen inte vart hemma hos oss på flera veckor och det smittade av sig lite på mig, deras springande hit och dit och rösterna känner jag fortfarande av. Jag försöker hålla mig lugn, glömma bort det och är så glad för att näsan inte rinner eller är täppt. Det blir spännande om en liten stund. Jag undrar vad som händer och hur jag kommer må imorgon. Vad jag kommer tänka på då. Känner mig säker och bestämd trots all förvirring.