manisk pizza dream girl
"Oh, i'm terrible"
är ganska trött med lite huvudvärk, men annars rätt gött iom sommarlov
groteskt sorgsen.
har en redig depp-period på grund av några saker som har hänt. behöver komma ut och träffa mer folk eftersom det brukar hjälpa, men är samtidigt knappt så att energin finns till + att de för det mesta umgås med sina familjer/pojkvänner/åker bort osv nu över sommaren. vill bara gräva ner mig i en kudde och grina men ska börja med att gå ut och träna, sen kanske skriva en lista på vilka saker som är ett "problem" och hur jag kan lösa dem #selfhelp-kbt
Helt ärligt mår jag helt skit för närvarande. I mars dog min gammelmorfar av en hjärtattack, 76bast. Och nu ska jag på min andra begravning då min gammelfarfar har dött av okänd orsak. Så det har jag mått ganska skit över.
Sen har jag även haft kontakt med en kille som jag verkligen tyckte om sen en dag helt random skrev "hejdå för alltid". Jag vet inte vad jag gjorde för fel eller så men känner mig fett osäker dessa dar.
inte bra
Att inte vara inlagd gör sitt för hatet. Men jag vet inte. Ingenting har ju egentligen blivit till det bättre. Förstår verkligen inte vad det är jag ska göra för att det ska bli bättre. Det tar bara fler försök, fler misslyckanden innan jag är tillbaka på avdelning och allt är på paus. Kanske har jag bara inte fallenhet för att känna bättre inför verkligheten.
Är väldigt trött då jag har sovit dåligt ett tag men jag mår bra och ler pga min partner
Dåligt, så in i helvete dåligt. Ibland känns det som om man knappt orkar mer. Ugh :'-(((
har dåligt samvete
Mår inte alls bra. Känner mig så stressad i hela kroppen. Så jobbigt att känna dessa obehagskänslor.
Känner mig så jävla ledsen kan inte hjälpa det
Vet knappt själv hur jag mår för tillfället.
Är arg på mig själv för att ha sårat en person (som jag egentligen knappt känner men som jag ändå började bry mig snabbt om).
Är arg på en annan som förstör för sig själv men framförallt på folk i sin närhet.
Vill bara skrika eller slå sönder något.
Vill gråta.
Vill gå tillbaka i tiden och fixa allting.
Bajsliv som alltid ska förstöra när det äntligen känns bra med allting för en gångs skull.
rätt bra tbh