Äh vet inte
jag mår fett bra. det är grymt.
Jag känner mig velig och gråtfärdig.
Det är jobbigt att älska.
Vad har jag gjort 🙁
Kommer aldrig förlåta mig själv för allt jag gjort för att få henne att förakta mig. Det skulle bli allt annat än det här. Jag lär mig aldrig. Jag förtjänar ingen. Varför skulle jag annars skada så som jag gör. Jag kan inte leva så här.
Jag mår inte bra, jag håller på att få ett mental breakdown
Ääee våren suger så mkt.
Jag mår bra. Måste få i mig någon slags lunch så jag kan ta min medicin. Är lite trött på att den får mig att må illa om jag inte äter ordentligt, även om det kanske är skönt att jag måste ha vettiga matrutiner för första gången i mitt vuxna liv. Har pratat med mamma i telefon, hon är så fin och rar. Ett plommonträd hade tydligen fallit över ridbanan så hon var exalterad över att få dra fram motorsågen. Känner ingen som blir så glad över att få använda verktyg och som samtidigt ser så illa anpassad ut till att hantera dem som min mor, hon är kortare än mig och väger absolut ingenting men ska ändå hantera jättemaskiner. <3
är också gla' för idag ska jag köpa en ny dator. Min gamla trotjänare börjar bli lite trött på mig men har ändå hängt med i långt fler år än mina gamla laptops gjorde.
Det är så oklart varför det gör mig så ont att acceptera att jag inte förtjänar att älskas. Det är så uppenbart att det inte går att göra något för att förändra. Men acceptans verkar bara vara ett av alla andra ord utan innehåll. Meningslöst att må dåligt över något som inte går att påverka.
NEMI:
Det är så oklart varför det gör mig så ont att acceptera att jag inte förtjänar att älskas. Det är så uppenbart att det inte går att göra något för att förändra. Men acceptans verkar bara vara ett av alla andra ord utan innehåll. Meningslöst att må dåligt över något som inte går att påverka.
Varför förtjänar inte du att älskas? Finns ju alltid något fint att uppskatta med en människa. Den eller de som säger så till dig är bara rövhattar
NEMI:
Det är så oklart varför det gör mig så ont att acceptera att jag inte förtjänar att älskas.
För att det är en lögn, en lögn som "dödar dig"
så ganska klart varför det gör ont
näe nu dör jag nog, jäklar vad snabbt det kan gå när saker får upp farten..men det är jättebra tror jag, en människa som triumferande säger "jag vet" när man berättar att man varit sjävmordsbenägen länge är inte ens mamma, så det har varit uppenbart länge, jag ångrar inte att jag är fri fast ..........................................................................
får ta och skotta upp byltet som är jag sen bara
pelle_svanslös:
näe nu dör jag nog, jäklar vad snabbt det kan gå när saker får upp farten..men det är jättebra tror jag, en människa som triumferande säger "jag vet" när man berättar att man varit sjävmordsbenägen länge är inte ens mamma, så det har varit uppenbart länge, jag ångrar inte att jag är fri fast ..........................................................................får ta och skotta upp byltet som är jag sen bara
kram !