Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Ämnesstartare

brosk:

biverkningarna försvann för mig efter några dagar

uugh
men ah det kan verkligen sitta kvar ett tag Gråter

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Vill sova och inte vakna upp. 
fint att det snöar, det är uppiggande.

SvaraCitera

jag mår lite bättre, är dock fortfarnade jätte trött 🙁 

SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag får panik

SvaraCitera

undrar om jag mår extra dåligt just nu pga pms eller ngt med menscykeln. är känslig, gråtfärdig för minsta lilla. andningen uppe i bröstkorgen. något är bara fel 

får påminna mig själv om att inte skylla allt dåligt mående på p-ringarna, väl de har använts ett tag iallafall. vill ha åtminstone ett preventivmedel som funkar för mig och inte låta alla livets problem utgå från dem! då kan det hända att jag slutar väldigt tidigt med dem. 

tänker en hel del på exet och hur mycket bättre livet hade varit om vi hållit ihop. saknar den där tryggheten, att någon alltid hörde av sig, ett annat hem man alltid kunde vända sig till. är otroligt arg på honom fortfarande och vet att det aldrig blir vi igen, saknar bara närheten och hela honom. ja, jag saknar honom! livet är så annorlunda utan en partner

upprörd pga familjeproblem.

stressad pga behöver hitta jobb.

orolig pga hur det kommer vara att jobba på ett nytt ställe.

vet ej hur jag ska fira födelsedag och om jag orkar göra det. vill samtidigt inte vara ensam

SvaraCitera
reben

konstigt o inte va dödligt stressad har en massa tid för o va ledsen för annat nu 

SvaraCitera
Llwyn

Sämre

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det är på väg att bli bättre faktiskt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
Tror det är på väg att bli bättre faktiskt

fan vad nice!

SvaraCitera

sup, ply!:

fan vad nice!

= )

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

= )

vet inte hur detta skall tolkas, du kanske också är glad för jungs skull

SvaraCitera

sup, ply!:

vet inte hur detta skall tolkas, du kanske också är glad för jungs skull

Det också, men är i första hand munter av ditt ordval.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Det också, men är i första hand munter av ditt ordval.

fan eller nice? tror nice kommer ifrån att jung ofta använder det. fan är nog bara jag. 

SvaraCitera

sup, ply!:

fan eller nice? tror nice kommer ifrån att jung ofta använder det. fan är nog bara jag. 

Alright. Såg det som att du skrev "fan va nice" för att härma/häckla folk som skriver så naturligt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Alright. Såg det som att du skrev "fan va nice" för att härma/häckla folk som skriver så naturligt.

haha du tror alltid att jag häcklar. 

SvaraCitera