Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Ämnesstartare

Inte sovit något, ä ganska trött Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Urkkk.

SvaraCitera
PMR
 PMR

Motsatsen till jättebra 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Dysphoriiiiia forever till the end of time.

SvaraCitera
PMR
 PMR

NEMI:
Dysphoriiiiia forever till the end of time.

Word

SvaraCitera
Lounge

Jag lever i en mardröm med psykiska sjukdomar. Grät i alla fall nyss, gör det aldrig.

SvaraCitera
reben

är sjuk

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

PMR:

Word

Hjärta

SvaraCitera
mynona

Känner mig mer och mer mogen för varje dag, men vet inte om min definition av mognad stämmer överens med andras. 
Jag känner att jag kan uppskatta mitt och mitt livs värde och finna det negativt utan att bli upprörd över detta utan enbart konstatera det. 
Jag konstaterar att mitt liv är tomt och inte ger mig mycket i utbyte. Det jag investerar i livet; genom att stiga upp, klä på mig, äta, dricka, sköta min hygien, motionera, träna och sköta min hälsa, ger mig inte mycket i utbyte för vad jag sätter in. 
Jag blir nedslagen och ledsen när jag ser mig omkring; inget roligt, inget stimulerande, folk som ger utryck för fientlighet mot välfärd, feminism och hbtq och genus och annat som utgör grunden för personligt frihet; jag som inte orkar säga emot eller ens göra mig förstådd längre; och jag har knappt någon meningsfrände omkring mig att få stimuli från. 
Inte heller har jag något själv att erbjuda. Mina åsikter kring politik är vänsterfeministiskt pk-trams som ingen längre bryr sig om och snart kommer att vara borta, historia är ingen intresserad av att höra om, någon social förmåga har jag inte, vad jag har att erbjuda andra kan jag inte komma på. 
Men det som är mognad i detta är väl i princip att jag kan göra dessa konstateranden utan att känna mig mycket mer än uppgiven och resignerad på ett ganska fridsamt sätt och inte längre blir så arg och förtvivlad som jag blev förut. Jag konstaterar att både mitt liv och jag själv som person faktiskt börjar löpa värdet ut och det är legitimt och ingenting att sörja eftersom det inte går att göra åt. 
Jag konstaterar att det i princip inte finns någon som tycker om mig, som stimuleras av mig eller ser mycket angenämt i mig, och kan lika passionsfritt konstatera att eftersom det inte går att åtgärda är det heller inget att sörja. Jag kan inte få någon bekräftelse av någon och jag kan inte göra något för att få någon och att sörja över något som inte kan åtgärdas saknar ju såpass mycket värde att inte ens känslan riktigt infinner sig, det känns bara som att botten börjar gå ur hela ens varelse. 
Fan vad jävla odramatiskt. 
Jag börjar bli ganska fri.  

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

finns få saker jag föraktar mer än människor som när man kritisera SIG SJÄLV utifrån helt objektiva saker som inte går att förneka och alla bara "nu är du för hård mot dig själv" "du ska inte sparka på dig själv" "nej så är det inte alls" nä va fan ska jag göra då?!??!?!??!?!?! är ni så jävla mycket emot att jag försöker förbättra situationen för mig själv eller o.O Försvinn ur mitt liv tack gör världen en tjänst och begrav er själva..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår bra, livet leker. Lite ledighet kvar, om det kan kallas ledighet när man har jour.

SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
finns få saker jag föraktar mer än människor som när man kritisera SIG SJÄLV utifrån helt objektiva saker som inte går att förneka och alla bara "nu är du för hård mot dig själv" "du ska inte sparka på dig själv" "nej så är det inte alls" nä va fan ska jag göra då?!??!?!??!?!?! är ni så jävla mycket emot att jag försöker förbättra situationen för mig själv eller o.O Försvinn ur mitt liv tack gör världen en tjänst och begrav er själva..

problemet är om det leder till orationellt självhat vilket bara är destruktivt. det för inget gott med sig att dömma en själv för saker som man egentligen inte rår för. 
att observera vad man gör och vad man borde göra är bra. att hata sig själv för saker man inte gör eller saker man gör - inte lika bra.

Så ska gå å gräva ned mig nu

SvaraCitera

Sjukt bra för tillfället. Har inte signat några papper än men har ett stående jobberbjudande vilket gör att jag kan flytta så fort min uppsägningstid på jobbet är över. Äntligen Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheMermaid:
Sjukt bra för tillfället. Har inte signat några papper än men har ett stående jobberbjudande vilket gör att jag kan flytta så fort min uppsägningstid på jobbet är över. Äntligen Party

Grattis och lycka till!Tumme upp

SvaraCitera

aristoteles:

Grattis och lycka till!Tumme upp

Tack!  Är extremt förväntansfull och det här kommer nog bli riktigt bra, bra tajming också. 

SvaraCitera