det kommer aldrig bli bättre
jag kommer alltid vara den personen som jag föraktar
jag kommer alltid ha konstanta jobbiga tankar och känslor
är så himla TRÖTT. vet inte vad det är med mig idag. har inte mått riktigt dåligt på ett tag. självmordstankarna har minskat. men idag har jag en extremt jobbig känsla i bröstet.
kass
t
Det har varit för mycket "tänk om jag hade en fin feminin röst" och "om jag bara hade ett finare ansikte" på senaste. det gör mig så lessen att jag tänker s. Att jag ens behöver tänka så. Jag vill bara riva sönder hela ansiktet. Det enda jag borde är acceptera att livet gjorde mig så här. men jag vill bara dö. Dö eller leva ett liv där kropp och identitet är vänd i samma riktning.
febern är hög när man skriver john lennon ist för john legend
Jag bara önskar att jag någon dag slapp alla problem. Jag avskyr mig själv nu.
stark eller livrädd
Trött. Sov typ 5 timmar. Hade gärna sovit ut en timme till. Men aja, gym nu. Skönt.
hatar att må bra och älska människor. allt jag vill göra är att kramas. så jävla poänglöst.
Jag har extremt hög ångest idag med
Försöker tänka på vad sjutton det kan bero på. Vad jag har gjort annorlunda.
Är som en helomvändning
Enda jag kan komma på var att jag åt en stor mängd onyttigheter igår.. Men har ändå kunnat tidigare utan problem. Vet inte. Om socker och fel fetter får mig att må såhär kasst slutar jag dirre.

Har magsjuka = sjukt äckligt
Trött
ångest
ilska
rädsla
Såg precis fåret shaun på bio
förbannat förbannad på mig själv och resten av världen
Har hemska drömmar om nätterna så vill bara dö de första timmarna efter jag vaknat
Allt i mitt liv krånglar för tillfället
Visdomstandjävel att göra ont
Hoppas fan det går över har ej råd med sån här skit