chips-reklam:
förlåt men tycker du har fel om dig själv mycket.
vad vill du göra som kan generera vänner?
vad vill du göra mer?
de e lugnt men du vet inte hur jag är när jag är blyg och osäker, hur jag ser ut. :/
Vet inte.. 🙁 Gick bra där o få kontakt med människor över en annan sida o övr tinder men typ vågade inte träffa dom som fråga sen gjorde ja de för nå veckor sen o fet diss efter en kväll som ja tyckte gick skitbra då vi pratade nonstop o typ skrattade o så ba ne vill int träffa dig igen 🙁 så vet int om ja vågar träffa folk från nätet igen
vill inte så mkt mer än att ha ett par vänner att umgås med några gånger i månaden typ
va en del av några andrs liv liksom
e sån som inte gör saker sjlv utan vill alltid ha nån ja känner med mig när ja gör nå nytt så att jag inte ba står där ensam o int vågar säga mer än typ de självkalra typ "åh vad hårt han slog" "fan va tuff träning de här var då" "golvet e fan platt"
Fasiken:
de e lugnt men du vet inte hur jag är när jag är blyg och osäker, hur jag ser ut. :/Vet inte.. 🙁 Gick bra där o få kontakt med människor över en annan sida o övr tinder men typ vågade inte träffa dom som fråga sen gjorde ja de för nå veckor sen o fet diss efter en kväll som ja tyckte gick skitbra då vi pratade nonstop o typ skrattade o så ba ne vill int träffa dig igen 🙁 så vet int om ja vågar träffa folk från nätet igen
vill inte så mkt mer än att ha ett par vänner att umgås med några gånger i månaden typ
va en del av några andrs liv liksome sån som inte gör saker sjlv utan vill alltid ha nån ja känner med mig när ja gör nå nytt så att jag inte ba står där ensam o int vågar säga mer än typ de självkalra typ "åh vad hårt han slog" "fan va tuff träning de här var då" "golvet e fan platt"
nä det är klart, men blyg kan en vara utan att vara tråkig och dum och ful!
jag förstår känslan av nederlag efter dejten, det är ju aldrig kul att bli ratad, men samtidigt så var det 1 dejt med 1 person. hon kanske inte kände gnistan, men hon uppskattade dig ju uppenbarligen som person.
jag hoppas att du inte ger upp.
det är svårt att skaffa vänner utan ett sammanhang. jobb är ju inte alltid ultimat eftersom en kanske inte direkt valt det av intresse utan bara är så himla tvungen.
det kanske skulle vara lättare om du höll på med nå hobby(vet det är ett torrt och ständigt trist argument) eller pluggade.
alltså, det jag vill komma fram till är att du inte har så många vänner pga att du skulle vara dålig på något sätt, utan för att du inte befinner dig där en lättast möter folk med gemensamma intressen.
och blyghet kan förstöra mycket, jag vet, men då kanske det är den du ska jobba på snarare än att hata dig själv.
halelujah etc.
oj du skrev om intressen utanför jobb. bra att jag missade det inte.
men du måste nog lära dig att våga för att träffa folk. du kommer bli bättre på det.

asså utvecklingen efter detta
funkade den
egentligen var det där postat i fel tråd för det var en tanke men hm kan ju ses ur denna Vinkeln också
ti
hi
chips-reklam:
nä det är klart, men blyg kan en vara utan att vara tråkig och dum och ful!
jag förstår känslan av nederlag efter dejten, det är ju aldrig kul att bli ratad, men samtidigt så var det 1 dejt med 1 person. hon kanske inte kände gnistan, men hon uppskattade dig ju uppenbarligen som person.
jag hoppas att du inte ger upp.
det är svårt att skaffa vänner utan ett sammanhang. jobb är ju inte alltid ultimat eftersom en kanske inte direkt valt det av intresse utan bara är så himla tvungen.
det kanske skulle vara lättare om du höll på med nå hobby(vet det är ett torrt och ständigt trist argument) eller pluggade.
alltså, det jag vill komma fram till är att du inte har så många vänner pga att du skulle vara dålig på något sätt, utan för att du inte befinner dig där en lättast möter folk med gemensamma intressen.
och blyghet kan förstöra mycket, jag vet, men då kanske det är den du ska jobba på snarare än att hata dig själv.
halelujah etc.
Mm kanske 🙁 brukar inte behöva känna gnistan för vänner sjlv så jag vet inte
tog de typ ashårt pga mått bra över hur bra de gick där o få kontakt me folk över nätet o typ känt mig normal
så ba kände ja samma med den här innan o efter att vi träffades o typ när den sen dissa så blev ja mkt osäker på om ja kunde våga va glad över de ja tidigare pratat me 🙁
Har inga intressen längre, finns inget jag vill utöva osv
Pluggade innan men där fick ja verkligen int kontakt med nån 🙁
Aja de e lite skitsamma
provat typ allt ja klarar av o gett upp 
Sådär, går inte in på detaljer.
Fasiken:
Mm kanske 🙁 brukar inte behöva känna gnistan för vänner sjlv så jag vet inte
tog de typ ashårt pga mått bra över hur bra de gick där o få kontakt me folk över nätet o typ känt mig normal
så ba kände ja samma med den här innan o efter att vi träffades o typ när den sen dissa så blev ja mkt osäker på om ja kunde våga va glad över de ja tidigare pratat me 🙁Har inga intressen längre, finns inget jag vill utöva osv
Pluggade innan men där fick ja verkligen int kontakt med nån 🙁
Aja de e lite skitsamma
provat typ allt ja klarar av o gett upp
det är aldrig för sent så länge du lever hörröööööö
Trött..!!
Sovit i princip i 16 timmar. Haaaaaaaaaatar mig själv just nu. Det är bara så jävla svårt att kliva upp när man är arbetslös. Och när jag inte kliver upp tidigt så blir jag passiv resten av dagen. Svårt att hitta ork till sysslor. Känner mig stressad över att få saker gjorda. Less.
har det tvärt om
sover för lite och har konstant huvudvärk och triljarder åtaganden
vi borde dela
chips-reklam: har det tvärt om
sover för lite och har konstant huvudvärk och triljarder åtagandenvi borde dela
det är inte heller roligt
ibland går det ju bra med rutinerna. men det är svårt att hålla i det långa loppet när man är arbetslös.
Mår bara bra! Du då?
Lounge:
det är inte heller roligtibland går det ju bra med rutinerna. men det är svårt att hålla i det långa loppet när man är arbetslös.
ja, har varit där. det är så jävla svårt och blir inte bättre av yttre oförstående krav.
men kämpa på med rutinerna, och så får en faila lite ibland.
chips-reklam: men kämpa på med rutinerna, och så får en faila lite ibland.
tack, är bäst på att vara hård mot mig själv. men jag kan ju inte vara perfa hela tiden. hur kommer det sig att du inte sover?