Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Ämnesstartare

fyfan fyfan jävla liv.

SvaraCitera
mynona

Jag darrar och skakar. Det är konstigt, för jag är inte sjuk. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig dimmig i sinne och även i synen, rätt skumt, kan inte fokusera på något riktigt allt smälter ihop till en röra

SvaraCitera
Ämnesstartare

rastlöss
töntar mig på um för att fördriva en tid jag inte vill ska gå
har hemgjord vegansk chokladpudding i kylen.
gillar inte chokladpudding nå särskilt
gnäller över skitsaker uppenbarligen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

skitkonstigt
vet inte hur jag mår
tror inte det kmr bli bra igen
vad är poängen med att leva <- så känner jag
kan lika väl dö

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

förargade henne och mår otroligt kasst. Hatar att göra någon sur.

SvaraCitera
färg

vill förbättras men tänker att jag är inne i en period då det inte är möjligt men det är antagligen bullshit. insåg nyss att jag var smartare för typ två år sen än jag är nu

och allt känns så himla meningslöst när jag vaknar och kommer på att jag inte har någon att umgås med på hela dan och kanske hela veckan. trodde jag skulle kunna undvika stress genom att hoppa av skolan men nu blir jag istället stressad av att inte längre ha folk omkring mig. får så dålig självkänsla när jag är ensam

SvaraCitera
goliat

glad men trött

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Jag darrar och skakar. Det är konstigt, för jag är inte sjuk. 

Hungrig? järnbrist?

SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Hjärnbrist

Förvånad

SvaraCitera

Som att jag står i ett familjefoto med jesus och gud bakom mig med varsin hand på min axel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Förvånad

Hahaha typo 🙁 HATAR ERT SPRÅK

SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Hahaha typo 🙁 HATAR ERT SPRÅK

kändes så himla bra o hinna citera!! Rodnar

SvaraCitera
mynona

kakakaka:

Hungrig? järnbrist?

Jag har frågat någon som vet och beskrivit min dag. Att darra kan höra till de två ångestattacker jag hade idag, en på förmiddagen och en till efter några timmars paus. Jag har aldrig darrat i kroppen när jag haft ångest tidigare, fast jag ofta haft det, fast nu både grät och darrade jag båda gångerna. Började med att handlederna darrade och skakade när jag skrev på tangenterna, och sedan skakade kroppen. Det är konstigt, jag har inte haft det symptomet förut och tycker att jag har mått lite bättre de senaste månaderna, men det är väl inte mer än rätt att jag också får det när andra tydligen har det. är fortfarande skakig i låren =S

SvaraCitera
mynona

Förstår inte riktigt varför det hände just denna gång dock. Ångest och panik har jag regelbundet. Är det för att det var två attacker med gråt så kort efter varandra eller är det för att jag hade panikångest hela dagen igår dessutom? Om någon vet så säg gärna. Jag tycker inte om när det händer saker med min kropp som jag inte har kontroll över. 

SvaraCitera